Gå til innhold

Karbo + fett-råd!


Daenerys

Anbefalte innlegg

Heihei folkens :)

Jeg driver fortiden å eksperimenterer med måltidssammenhengen ift treningen i det siste, og har gått fra å spise primært fett og proteinrikt frokost til å bytte ut litt av begge deler med en posrsjon havregrøt(40g gryn). Dette sammen med 2 hele egg + hvitte.

Jeg er veldig glad i denne havregrøten og egg til frokost, men vet jo at fett og karbo ikke er den beste kombo mtp fettprosent ++.

Altså, dette byttet med havregrøt sammen med egg kan vel ikke ha SÅ mye å si? Totalt ligger jeg rundt 100g karbo per dag, muligens litt mer på treningsdager.

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tenker på effekten på fettprosenten så er det ingen grunn til å tro at dette vil ha noen betydning, så lenge det totale kaloriinntaket er noenlunde det samme og proteininntaket fortsatt ligger i området 1,5-2 g/kg over tid.

Ok, litt godt å høre. Jepp, ligger på rundt <100 g protein omtrentlig hver dag, og veier 53 kg, 160cm høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...