Gå til innhold

EN TAKK TIL FITNESSBLOGGEN


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Hei!

Oppi all info og tips til forbedring og spørsmål i denne kategorien vil jeg komme med litt SKRYT til fitnessbloggen.

Da jeg fant denne siden var jeg spiseforstyrret, som mange her inne er, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette har vært en side som har hjulpet meg - gang på gang. I dag har jeg gått opp godt over 10 kg og vil kalle meg selv frisk. Jeg gleder meg til samtlige av norges ungjenter har vært her inne og forstått at kropp og sunnhet ikke er livet. :D

En venninne jeg kjenner er veldig overvektig, og hun beskriver hvordan fitnessbloggen har hjulpet henne få et bedre forhold til sunn mat og sin egen kropp: hun har gått ned 25 kg og er lykkeligere enn noensinne.

Denne siden kurerer både ´´sunnhetsfobi´´og ´´usunnhetsfobi´´, og både jeg og venninnen min har et bedre forhold til oss selv, både insiden og utsiden, enn noen gang før.

Både artiklene deres og de (nesten:p ) bare hjelpsomme menneskene på forumene har bidratt til å forbedre liv, og tråder off topic har fått meg til å le selv i de mørkeste stunder.

Fitnessbloggen er ikke den eneste siden som skriver om trening og kosthold, men det er en av de ytterst få som skriver om det på en sunn og riktig måte. (For ikke å snakke om at det er den klart mest ryddige og oversiktlige siden).

Så fra meg: TAKK TIL FITNESSBLOGGEN.

Så - hvem er enig, og hva har fitnessbloggen hjulpet deg med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...