Gå til innhold

Hva syns dere om treningsprogrammet mitt?

mursteinen

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Jeg er ei 16 år gammel jente som har trent litt styrke og intervaller før. Det begynte med at jeg gjorde Tabatha trening (Sikkert sirkeltrening? Gjorde bodyrock.tv hver dag) for to år siden, også la jeg det litt til siden etter et halvt år med det og begynte på Jamie Eason LiveFit treningsprogram, kom meg til Phase 3, uke 2 før jeg ble utbrent og ikke klarte mer, så jeg tok en "pause" som ble til hele sommerferien. Og nå har jeg slitt med å komme meg på beina og trene hver dag som jeg gjorde før. Jeg trener mer i sånne perioder, før jeg blir litt kjørt ut og tar pauser - syns det er utrolig irriterende, og jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med problemet mitt? Nå har jeg satt opp et treningsprogram til meg selv:

Mandag: Bryst & Triceps + 4x4 (Benkpress, Dumbbell benchpress, Push ups, Dips)

Tirsdag: Kardio (valgfritt)

Onsdag: Bein og 4x4 (Knebøy, Bulgarske utfall, Hip trust, Utfall) (Jeg er litt usikker på hva jeg burde fokusere på her.)

Torsdag: ? Vet ikke om jeg burde trene, kommer hvertfall ikke på noe jeg kan trene denne dagen

Fredag: Rygg + Mage (Markløft ... også er jeg tom for ideer, hehe, må sikkert lete etter noen øvelser da som jeg kan gjøre på internett)

Lørdag: Fri

Søndag: Fri

Og sånn, hva syns dere? Tror dere dette blir litt for mye for en nybegynner? Vil se på meg selv som det, ettersom jeg har ræva kondis og kan egentlig bare løfte litt. Knebøy og sånn har jeg gjort før. Målet mitt er å få mye bedre kondis (derfor 4x4 intervallene, men jeg hørte at nybegynnere ikke burde ha det? Er det sant? Hva syns dere?)

Håper på masse tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...