Vsk89 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg trener for muskelvekst og fett forbrenning, trener 5-6 dager i uken. Herav minimum 3 dager styrketrening. Dag 1 og 3 trener jeg: Oppvarming 1000m roing Dips maskin Flyes Chins maskin Nedtrekk rygg Dumbelrow Bicepscurl stang Hammercurl Mageøvelser +øving på å klare egne dips og pullups/chins Dag 2 og 4: Oppvarming 10 min elipsemaskin Knebøy Utfall Glutekick Skuldre manualer Kabeltrekk skuldre Sittende roing Triceps nedtrekk kabel Triceps extention kabel Mageøvelser Slyngeøvelser rygg Jeg prøver å ta mest mulig vekt på men slik at jeg klarer min 8 ganger. De andre dagene jeg trener går jeg som regel tur, jogger eller på elipsemaskin. Ser dette ut som ett greit treningsprogram? Målet er bikini Fitness neste høst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vsk89 Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 ns92, Jørgen Stensløkken og Espen M 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen Stensløkken Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Litt lite baseøvelser der etter min smak. Det enkle er ofte det beste? bra utgangspunkt Vsk89 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vsk89 Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Jeg sliter litt med rygg og bekken så er derfor jeg ikke har baseøvelser som markløft og benkpress for det klarer jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.