Dwayne Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg trener primært for volumøkning, men selvfølgelig også styrke. Ønsker å øke i baseøvelsene knebøy, markløft og benkpress. Morsomt å ha noen mål og jobbe mot. Hvordan skal jeg legge opp løpet da? Har til nå kjørt samme reps/sets i baseøvelsene som resten av kroppen, altså 3 x 10 eller 12 reps. Er det fornuftig å kjøre 5x5 i perioder? Noen som har et opplegg på dette som funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 hva tar du i mark/bøy/benk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dwayne Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Knebøy trener jeg 3 x 10 med 80 kg Markløft 3 x 10 med 90 kg Benkpress 3 x 10 med 75 kg Har ikke prøvd noe max. på enkeltløft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Vika Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 I tillegg: Hvor tung er du, hvor lenge har du trent og hvordan har du trent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dwayne Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 1,91 høy, 100 kg , midten av 30-årene. Løpt litt før. Trent litt styrke av og på siste årene, men seriøst siden august. Ganske god form. Men har ikke hatt mye fokus på baseøvelser, men skal jobbe med det fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Vika Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 OK. Du er da en litt strek nybegynner og kan programmere deretter. Jeg vil si du kan fint få noen måneder fremgang med Starting Strength. Kanskje bøyen kan økes til 140x5 til jul med SS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.