Gå til innhold

Lat som en gris atm


Angeliqa

Anbefalte innlegg

Har rett og slett ikke giddet å kokkelere frem gourmetmåltider de siste dagene. Så... jeg har faktisk levd hovedsaklig på; yoghurt naturell, kesam, CC, litt nøtter, frukt (kun eple og banan <3), proteinpulver -> i en skååål... Dersom jeg går lei av frukt, kompenserer jeg dette med oppkuttet avokado eller kikerter. Ja, det går noen bokser om dagen.

M1 - yoghurt, kesam med nøtter og frukt + proteinpulver

M2 - yoghurt, kesam med nøtter og frukt + proteinpulver

M3 - yoghurt, kesam med avokado, kikerter(?) + proteinpulver

M4 osvosvosv

Er dette på noen måte ugunstig for fremgang på trening osv eller noe zzånnnnnt...? Hører jo så mye forskjellig, så er ikke helt lett å vite hvaaaaa. Er ikke snakk om å leve på dette i flere uker, bare midlertidig når jeg blir litt lat :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det der er sunt på sikt ihvertfall? Wtf!?!?!? :p

Jeg er også veldig lat for tiden, men har kommet meg såpass langt at jeg har giddet å hamstre sånn der frysemat som tar 3 minutter å steike i pannen. Eller hermetikk som varmes på 3 minutter i kjele. Kanskje du kan supplere med noe sånt? XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det der er sunt på sikt ihvertfall? Wtf!?!?!? :p

Jeg er også veldig lat for tiden, men har kommet meg såpass langt at jeg har giddet å hamstre sånn der frysemat som tar 3 minutter å steike i pannen. Eller hermetikk som varmes på 3 minutter i kjele. Kanskje du kan supplere med noe sånt? XD

Nei, det kan man si... haha, god ide. Skal snart på harryhandel, så kanskje jeg finner noe spennende. Blir jo driiiitlei av å stå å lage mat hele tiden + planlegging. Blæææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan man si... haha, god ide. Skal snart på harryhandel, så kanskje jeg finner noe spennende. Blir jo driiiitlei av å stå å lage mat hele tiden + planlegging. Blæææ

Med god planlegging slipper du å stå å lage mat "hele tiden" :) lag MYEog oppbevar rester i kjøleskap og fryser. Eller lag ovnsbakte retter (kjøtt/fisk +grønnsaker) a det lager seg jo selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...