Gå til innhold

Tilbakemelding på frontbøy!


HannaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stikk rompa ut og prøv å hele tiden ha stangen bittelitt foran hælen. Resten vil da justere seg ganske greit :)

Edit: Stemmer det at du er litt ustabil på vei ned fra toppen? Det virker som du gynger litt bak før du kommer frem igjen. Målet, slik jeg har blitt fortalt, er å bevege stangen rett opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd litt på dette, men vet ikke helt åssen jeg skal klare det. Noen tips?

i frontbøy vil de uansett komme mer frem enn i knebøy. Men helst så lite som mulig, for man vil ha minst mulig belastning på knærene. Men om det føles greit ut så fortsett sånn:) Selv føler jg at jg får mer trøkk i kroppen om jg holder hendene over i kryss, men det er bare sånn jeg liker d. du kan jo se hvordan jeg kjører frontbøy i min logg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i frontbøy vil de uansett komme mer frem enn i knebøy.

Jeg var mest bekymret for bevegelsen bakover, jeg. Kanskje til og med kommet litt lengre frempå, for det ser ut som om all vekten er midt oppå (kanskje litt bakenfor) hælen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var mest bekymret for bevegelsen bakover, jeg. Kanskje til og med kommet litt lengre frempå, for det ser ut som om all vekten er midt oppå (kanskje litt bakenfor) hælen.

det er ofte bare en vane ting, til man føler seg komfortabel. Sånn har det hvertfall vært i mitt tilfelle. Men hun setter seg nok litt lite ja, derfor blir det mer på knærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk rompa ut og prøv å hele tiden ha stangen bittelitt foran hælen. Resten vil da justere seg ganske greit :)

Edit: Stemmer det at du er litt ustabil på vei ned fra toppen? Det virker som du gynger litt bak før du kommer frem igjen. Målet, slik jeg har blitt fortalt, er å bevege stangen rett opp og ned.

Å stikke rumpa ut skal jeg klare, da vil kanskje ryggen være litt mer i ro også, så får vi se åssen dette med knæra går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...