Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg trener rumpa så får jeg helt klart best kontakt med nedre del av rumpa/øvre del av bakside lår. Derfor lurer jeg på om noen har tips til øvelser de vet tar godt i øvre del av rumpa også. Forsøkte å se litt i øvelsesguiden her på bloggen, men vil gjerne høre andres erfaringer med de ulike øvelsene også.

Selv trener jeg som regel knebøy, glute bridge og div. utfall fast i tillegg til at jeg forsøker å variere med andre øvelser innimellom for variasjon. I tillegg varmer jeg alltid opp med ulike øvelser før jeg trener for å prøve å oppnå best mulig muskelkontakt (Dette kunne jeg muligens brukt enda mer tid på).

Fortsetter under...

Rumensk mark og glute bridge/hip thrust , heavy frontbøy + utfall burde vel dekke det aller meste.

Er det mulig å bruke den øvre del av rumpa isolert sett i hverdagen? Hvis ikke; tren hele stukkaturet på en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...