Anita Sofie Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei Er det noen som veit om en gratis kostholdsdagbok på internett? Før brukte jeg diett.no, men da jeg logga inn igjen nå, så ser det ut som at det ikke er gratis lengre. Noen som vet om noe annet? Helst på norsk, men går greit med engelsk også. Tenkte å kartlegge kostholdet mitt en uke ca, før jeg legger opp ordentlige planer for videre fremgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teen Machine Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.myfitnesspal.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvis du ikke er helt avhengig av å ha det på pc, så finnes det en app som heter ShapeUp, den er gratis og veldig bra:) Verdt å teste og da kan du legge inn fortløpende ila dagen siden man som regel alltid har tlf med seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teen Machine Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 denne er også veldig bra, og er på norsk www.kaloridagboka.com den funka ikke her forleden, men den funker visst igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 mylog.no er gratis jodajada 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dsleeper Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 www.mylog.no fungerer bra og er gratis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.