Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge til Olympia Weekend. Gleder meg stort til Men's Physique, se om Jeff kan ta en solid plassering. Ikke engang for å nevne Mr Olympia.

Hvordan tror du det ender? Personlig tenker jeg noe slikt;

- Phil Heath

- Kai Greene

- Jay Cutler

- Shawn Rhoden

- Dexter Jackson

- Victor Martinez

- Branch Warren

- Cedric Mcmillan

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24075-olympia-weekend-2013/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryktende sier at Phil Heath har gått noe ned i masse for å forbedre symmetrien, og Jay er klar for å forlate tronen for godt, så jeg, som Westcoast, håper at Kai vinner. Tror Phil slår Cutler(politikk) mens Cutler tar tredjeplassen.

Nå er folk litt overdramatisk med de politiske aspektene ved mr olympia. Joda, vi har hatt tilfeller da Arnold kuppa tittelen da han kom tilbake. Og joda, sponsorene kan nok vektlegges litt. Men når det er sagt synes jeg resultatene har vært veldig fair oppgjennom og det har vært veldig bra dømming.

Jeg tipper det blir slik:

1)Phil

2)Kai

3)Cutler

4)Big Ramy (er vel kanskje den biffeste?)

5)Shawn Rhoden

6)Dexter <-- er han i "blade-form" burde han komme opp på 3-4. plass

7)Cedric

8)Branch Warren <-- som har den verste fysikken i hele olympia

9)Ben P

10)Dennis W

Men etter mitt ønske, hvis alle er i godform:

1)Phil

2)Dexter

3)Cedric

4)Victor Martinez

5)Shawn Rhoden

969212_10151621944736684_1289680530_n.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24075-olympia-weekend-2013/#findComment-850150
Del på andre sider

Nå er folk litt overdramatisk med de politiske aspektene ved mr olympia. Joda, vi har hatt tilfeller da Arnold kuppa tittelen da han kom tilbake. Og joda, sponsorene kan nok vektlegges litt. Men når det er sagt synes jeg resultatene har vært veldig fair oppgjennom og det har vært veldig bra dømming.

Jeg tipper det blir slik:

1)Phil

2)Kai

3)Cutler

4)Big Ramy (er vel kanskje den biffeste?)

5)Shawn Rhoden

6)Dexter <-- er han i "blade-form" burde han komme opp på 3-4. plass

7)Cedric

8)Branch Warren <-- som har den verste fysikken i hele olympia

Men etter mitt ønske, hvis alle er i godform:

1)Phil

2)Dexter

3)Cedric

4)Victor Martinez

5)Shawn Rhoden

969212_10151621944736684_1289680530_n.jpg

Mistet bare mye respekt for Phil og dommerne når dem lot Phil stå lenger frem(forann den streken dem skal stå bak) i Olympia i 2011 tror jeg det var, muligens 2012. Det at dem lot Phil gjøre seg større, er for meg helt og holdent én klar overtramp. Selvsagt har politikk en stor innflytelse i Olympia. Alt dreier seg om penger, makt og politikk.

Men nok om det.

Ang Branch, så kan jeg ikke si meg mer enig. Latterlig at han faktisk er blandt topp ti.

Hva med Dennis Wolf? Har du tatt med han i beregningen eller? Han blir nok innenfor topp 6 tror jeg.

Edit: La merke til at du hadde med Dennis, så da er den grei. Tror han kommer lenger opp en tiende.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24075-olympia-weekend-2013/#findComment-850155
Del på andre sider

Annonse

Mistet bare mye respekt for Phil og dommerne når dem lot Phil stå lenger frem(forann den streken dem skal stå bak) i Olympia i 2011 tror jeg det var, muligens 2012. Det at dem lot Phil gjøre seg større, er for meg helt og holdent én klar overtramp. Selvsagt har politikk en stor innflytelse i Olympia. Alt dreier seg om penger, makt og politikk.

Men nok om det.

Ang Branch, så kan jeg ikke si meg mer enig. Latterlig at han faktisk er blandt topp ti.

Hva med Dennis Wolf? Har du tatt med han i beregningen eller? Han blir nok innenfor topp 6 tror jeg.

Jeg tok med et par karer jeg glemte på slutten. Som absolutt kan hevde seg. Det blir nok en ekstremt bra lineup i år. Og for meg er det hvertfall vanskelig å plassere enkelte .. tror det blir en jevn fight og det blir hvertfall spennende å følge streamen :) Årets overraskelse tror jeg blir Big Ramy.

At Warren er med sier bare nok om hva som vektlegges av dommerne. Masse, masse og atter masse. Synd :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24075-olympia-weekend-2013/#findComment-850159
Del på andre sider

Jeg tok med et par karer jeg glemte på slutten. Som absolutt kan hevde seg. Det blir nok en ekstremt bra lineup i år. Og for meg er det hvertfall vanskelig å plassere enkelte .. tror det blir en jevn fight og det blir hvertfall spennende å følge streamen :)

At Warren er med sier bare nok om hva som vektlegges av dommerne. Masse, masse og atter masse. Synd :)

Helt enig. Det er en god del som kan komme til å hevde seg i toppen, men 1-2-3plass tror jeg nesten er avgjort på forhånd, om ikke noen taper seg en god del i slutten.

Symmetrien til Branch, er nesten på lik linje med Markus Ruhl. Helt forferdelig!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24075-olympia-weekend-2013/#findComment-850161
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...