Gå til innhold

Erfaring med Krea-bolic, noen?


Arajntos

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hva er det som skjer når du slutter med Krea-bolic, eller kreatin generelt som et tilskudd? Er det slik at muskelmassen du har klart og øke på den perioden vil forsvinne, slik at man må fortsette og ta kreatin tilskudd? Eller forblir muskelmassen selv om du kanskje ikke kan løfte like tungt,like lett lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som skjer er at kreatinmengden i kroppen går sakte tilbake til utgangspunktet. Det tar ca 4 uker uten Kreatin før du er tilbake til baselinjen. Du vil ikke miste noe muskelmasse men du kan miste litt intramuskulær væske, så vekten kan droppe et kilo eller to alt ettersom.

Takk for så raskt svar! det der hørtes jo veldig bra ut egentlig ettersom jeg er ute etter å bygge muskelmasse. Så om vekten dropper et kilo eller to etter perioden med krea-bolic er ikke så nøye for min del egentlig :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du kan fint bruke Kreatin uten avbrekk for å dra nytte av kreatinen sin effekt hele tiden.

Har lest om noen mulige bivirkninger det kan ha som f.eks:

- Hodepine om man ikke drikker nok

- løs eller hard mage

- økt matlyst

Vet du om andre bivirkninger den har utenom de der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at Kreatin har du naturlig i kroppen din og du får det i tillegg i deg gjennom kjøtt. Så disse bivirkningnene skal du ta med en smule salt. Hodepine om man ikke drikker nok er naturlig da det er en effekt av dehydrering om du bruker Kreatin eller ikke. Kreatin krever som regel væske for å bli tatt opp så da er det lurt å drikke et par glass ekstra om dagen.

Mageproblemer kan oppstå om man er ømfintelig, da er det lurt å blande kreatinen skikkelig ut før man inntar den. Et creapure Kreatin monohydrat er da å anbefale over kapslete produkter. Når det kommer til økt matlyst av 5g Kreatin om dagen så tror jeg den er minimal og har ikke hørt dette før.

Kreatin er det kosttilskuddet som er forsket mest på i verden. Så om det var noe farlige bivirkninger av det så hadde vi nok hørt det nå etterhvert. Eneste som kan komme opp er om det har noen langtidsbivirkninger. Men det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...