Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så endte jeg opp med å kjøpe en del walden farms-produkter for å teste, og lurte på om noen har forslag til sunne bruksområder til hverdagsmat. Pastasausen har jeg en viss anelse om hva jeg skal gjøre med, men sjokolade- og karamellsaus og -dip hadde vært gull med noen ideer til :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23813-walden-farms-trenger-tips-til-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt av karamellsausen rørt i gresk youghert gir en god karamellsaus, har noen ganger litt av sjokoladesausen i shaken eller i pannekarører for å forsterke sjokoladesmaken. Ellers er pannekakesirupen god over pannekaker og havregrøten ihvertfall.. :) Om du søker opp bakekona på Insta (så du hadde konto der ;) ) så har ihvertfall hun mye forslag :)

Jeg smakte litt på de forskjellige i går (bare teskje), og synes dip-variantene var veldig sterke og med kraftig ettersmak. Syrup-ene virket gode - så i dag skal jeg helle litt syrup på havregrynsgrøten min for å se hva som skjer :D

Annonse

Svært få av de smaker godt når de ikke smakes med noe annet syns jeg, men ofte mye bedre blandet/inntil noe :) Og smaksløkene vender seg vel mer og mer til de (ihvetfall mine ;) ) men ja, bruker selv mest syrupene.. Dippene kan være gode på riskaker :)

Sjokolade- og karamellsausene er ikke inner 10'ere i seg selv er min mening, MEN jeg har funnet en fantastisk kombinasjon med disse: lett-is eller vanlig "full fat" is (sjoko eller vanilje), toppet med disse sausene + PB2 (evt peanøttmel, peanøttprotein) + salte peanøtter og aller helst en banan også. Prøve det, det smaker så utrolig godt, og sausene gjør faktisk susen her! (y) Stikkord: Snickers!! :D

Ellers synes jeg pannekakesyrupen er veldig god på nettopp, pannekaker :)

Pannekakesirupen er GENIAL :D den er det absolutt beste produkt synes jeg, og jeg bruker det på alt fra cc, kesam, havregryn, salat til middag osv :) Også om du liker søtt/salt-kombinasjonen har jeg noen ganger stekt biff med kun salt og pepper/baconbiter og hatt pannekakesirupen på rett før jeg skal spise ! Himmelsk :D

Har ikke prøvd det selv enda, men jeg ser for meg at det ville være godt å bake epler med kanel og karamellsaus. Topp det med vaniljekesam eller mager kesam søtet med steviadråper med vaniljesmak eller vaniljeprotein. Ganske sikker på at det hadde vært nam :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...