Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :-) Her er eg , full i motivasjon! Har drevet på med styrketrening noen mnd saman med venner eller åleine. Her er programmet eg følger :

1.Utfall.2.Armhevingar.3.Diagonalstrekk. 4.Skihopp. 5.Planken. 6.Siderotasjon m/vekt. 7.Bekkenløft. 8.Situps heilt opp.9.Brystsvømming.10.Bulgarske utfall

Kvar øvelse gjer eg 14 / 28 gonger og eg gjere ein serie på 3 sett. Sjølv vert eg kjempe sleten etter ei slik økt og i byrjinga var eg ofte støl i dagesvis etterpå. Spørsmålet mitt er : Er dette nok? Vi har ikkje Treningsenter her som eg bur, vi har "Meir trening" ein gong for veka, men det er det heile. Eg trener dette styrke programmet 2 gonger for veka og så jogger eg ein gong og spring intervallar ein gong. Målet mitt er å gå ned endå 18 kg på ein sunn måte og finne eit treningsopplegg ein kan følgel Men eg føler det er så oppblåst i media og overalt at ein MÅ trene på treningsenter og nesten ha ein personleg trenar for at det skal kunne kallast styrketrening....

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...