Gå til innhold

Motbakkeløp imorgen, trenger tips!


Tingeling89

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal konkurrere i et motbakkeløp imorgen. Det er et lite fjell, veldig bratt og noe ulendt og ofte veldig gjørmete terreng. Jeg har fått forberedt meg litt, men over hode ikke så mye som jeg burde. Jeg har bevisst styrt unna motbakkeløp idag, fordi jeg bruker å slite noe voldsomt dag nr 2 om jeg løper to dager på rad. Så jeg droppa det, og satser på at jeg har litt mere å gå på når morgendagen kommer.

Jeg har absolutt ingen erfaring innen denne grenen. Noen som har gode tips å komme med? Jeg vet at jeg burde forberedt meg mye bedre men det har ikke latt seg gjøre. Så jeg må bare gi det jeg har, og satse på at jeg ikke spyr og svimer av :) men ang tempo, hvordan starte? Hvordan varme opp? Noen som har gode triks og teknikker å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...