Gå til innhold

RAM, Slingshot og Catapult erfaring?


fff

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har erfaring med disse produktene?

Er ganske interessert i å kjøpe en slik om de er gode i bruk.

De ser på mange måter ut som noe jeg kunne laget hjemme med noen ekstra knebind eller bruke strikk i åttetall. Kunne jeg erstattet strikke benken med en av disse?

Hva tenker dere? Har de sin plass i treningsbagen?

[ATTACH]115776[/ATTACH]

http://www.titansupport.com/products/ram

[ATTACH]115777[/ATTACH]

http://www.howmuchyabench.net/store

[ATTACH]115778[/ATTACH]

http://www.gometal.fi/metal-powerlifting-gear-catapults-c-31_55.html

post-264-14440952301886_thumb.jpg

post-264-14440952302245_thumb.jpg

post-264-14440952302989_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt Ram litt.. Det er mere behagelig enn strikk i 8-tall, men ram`en vil nok bli slakkere i strikken mye fortere enn en strikk vil bli... Dessuten tar en strikk mye mindre plass i bagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som har erfaring med disse produktene?

Jeg har prøvd RAM ved et par anledninger, men kan ikke si jeg er veldig begeistret. Problemet slik jeg ser det, er at den ikke holder seg på plass der jeg ønsker, men beveger seg noe. Dette medfører tidvis dårlig kvalitet på repetisjonene, og det er et irritasjonsmoment. Jeg hadde heller brukt et strikk da det i tillegg kan brukes til andre ting.

Må også få nevne at RAM'n er forferdelig stygg, og det svir godt i øynene når du ser noen bruke en slik. Noen i designavdelingen til TItan burde nesten få seg en liten korreks for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Mad Dog Slingshotten som jeg bruker i stedet for stikk i 8-tall. Føler faktisk stikk motsatt av @Gundersen at den holder seg godt, i motsetning til strikket som ofte flytter på seg ved høyere rep-antall. Men men, smakssak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Mad Dog Slingshotten som jeg bruker i stedet for stikk i 8-tall. Føler faktisk stikk motsatt av @Gundersen at den holder seg godt, i motsetning til strikket som ofte flytter på seg ved høyere rep-antall. Men men, smakssak :)

Enig ! Slingshotten holder seg svært godt på plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med ram til kloss. Har trent lite med ram og full løftebane, men jeg synes den avlaster skuldrene veldig sammenlignet med klossbenk uten ram eller annen form for strikk, i tillegg tillater dette tyngre vekter som også kan være en fordel om man for eks. trener for å bli sterk med skjorte. Man kan jo også selvfølgelig kun bruke strikk også, men for min del føler jeg at ram er mer skjortespesifikt da du (hvertfall jeg) ikke får like stor hjelp hele veien som med strikk i åttetall.

PS: At den ser forferdelig ut er jo en ting, men sammenlignet med når vi drar på oss de flotte benkskjortene våre, vil jeg påstå at man nærmest er ganske nøytral når man løfter med ram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...