Gå til innhold

Fitnessbloggens raskeste 3000meterløper.


Aslak

Anbefalte innlegg

3000 meter på mølle @ 11:13 - 21.03.2013 - kan dokumentere med en pulskurve og etappetid:

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=8dc59670c369262e821ff8af54707d03

Noe mer dokumentasjon for at det var 3km har jeg ikke, men hvorfor skulle jeg ljuge om en relativt dårlig 3km tid som ble gjort for 5 måneder sida? Hva skulle ellers en treningsøkt med 10min oppvarming 11.13min arbeid og 10min nedkjøring ha vært? Om det måtte være nødvendig kan jeg finne fram side i loggboka mi på den dagen.

Og sist men ikke minst: Endomodo, runkeeper og nike+ kan fakes LETT: Sykle 3km i en gitt hastighet fx + unyaktig.

Jeg kan ellers forstå skepsisen: "Jeg husker en gang for X år sida da jeg løp...tror det var 3km eller no på...husker ikke nøyaktig, men en kamerat løp på ca 10 og jeg var raskere så det var vel 9.30"

EDIT: Formatkrav:

11:13 Ulrik (M) M 21 88

Put me on the list broh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17:38 foreløpig, om jeg har regnet riktig (slo sammen de 3 raskeste km - på rad i denne workouten)

ref:

325913360

Edit: Linker til Garmin aktiviteten isteden :)

Flott, lager du en linje jeg kan kopiere med tid, nick osv... Som i førsteposten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...