Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til vanlig så trener jeg egentlig flere ganger i uken, men rett før ferien så slutta jeg for jeg skulle være så mye vekke i ferien! Det er noe jeg aldri skulle gjort... Siden etter det har jeg mistet motivasjonen helt.. Og alle vet at når man er hjemme hos bestemor og bestefar så kommer ekstra kiloene... Så jeg la på meg kanskje 3kg

Idag våknet jeg og motivasjonen er 100% på topp! Poenget mitt er egentlig hvordan holde motivasjonen oppe HELE tiden? Og hvordan få vekk de lille ferie fettet på 123..?

Også enda ett spørsmål, legger man på seg mye av å feste hardt 2 kvelder på rad? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23397-vekk-med-feriekroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen holder motivasjonen oppe hele tiden, uansett om det gjelder trening, jobb, skole eller noe annet - trikset er å gjennomføre det man har tenkt uavhengig av variasjonen i motivasjon fra dag til dag :) Det lille feriefettet forsvinner av seg selv på rimelig kort tid bare du kommer deg i aktivitet igjen. Så lenge du spiser normalt før og etter de to kveldene med festing, og opprettholder treningen, vil du ikke legge på deg merkbart av det (så lenge det ikke er et par kvelder flere ganger i måneden).

Ingen holder motivasjonen oppe hele tiden, uansett om det gjelder trening, jobb, skole eller noe annet - trikset er å gjennomføre det man har tenkt uavhengig av variasjonen i motivasjon fra dag til dag :) Det lille feriefettet forsvinner av seg selv på rimelig kort tid bare du kommer deg i aktivitet igjen. Så lenge du spiser normalt før og etter de to kveldene med festing, og opprettholder treningen, vil du ikke legge på deg merkbart av det (så lenge det ikke er et par kvelder flere ganger i måneden).

Okei, tusen takk for svar! :D neinei, fått litt nok av festing! Så blir fokus på trening og kostholdet nå fremover :)

Som det sies over her så tviler jeg også på at dette er snakk om 3kg fett, men andre faktorer i forbindelse med endring av kosthold (eller større inntak av mat) og at kroppen lagrer mer vann. De kiloene skal du se forsvinner like fort som de kom så snart du kommer tilbake i det gamle mønsteret!

Også enig ang. motivasjon her: det gjelder bare å ha en plan og følge den! Da vil man etterhvert se resultater, som igjen vil gi masse motivasjon :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...