Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan noen hjelpe meg litt med teknikksjekk? Jeg er helt selvlært i alle øvelsene, så jeg veit det er mye som kan rettes på :p

Ser jeg tipper fremover i bøyen. Det skal jeg jobbe med!

Ja, den siste der var veldig tung :p

Håper noen kan komme med innspill her, det ville jeg satt stor pris på!

Fortsetter under...

markløften din er helt fin.

Kanskje presse knærne litt mer ut i frontbøy., du holder stanga i hendene i frontbøy. den skal ligge på front delts. prøv noen frankenstein squats. sjekknhva det er på youtube. det er frontbøy med armene pekende rett frem, slik som frankenstein visstnok går.

benkpressen er også absolutt godkjent. jeg ville senket stanga litt lenger ned mot magen, men det er ingen big deal.

godt jobbet!

markløften din er helt fin.

Kanskje presse knærne litt mer ut i frontbøy., du holder stanga i hendene i frontbøy. den skal ligge på front delts. prøv noen frankenstein squats. sjekknhva det er på youtube. det er frontbøy med armene pekende rett frem, slik som frankenstein visstnok går.

benkpressen er også absolutt godkjent. jeg ville senket stanga litt lenger ned mot magen, men det er ingen big deal.

godt jobbet!

Tusen takk :)

Enig med selters at frankenstein bøy er god for å lære deg frontbøy.

Fordi stangen er foran kroppen, må du prøve å få kroppen så rett (vertikal) som mulig.

Når du er i bunnen, så hjelper det å tenke at du skal komme opp med brystet først, så hoftene etter.

Hendene skal så vidt holde i stanga, den skal hvile på skuldrene.

rack-position.jpg

Benk og markløft ser helt fint ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...