Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lave hb og jernverdier,så skal gå på jerntilskudd en stund. Legen sa jeg skulle bare kjøpe ett. Noen som har gode erfaringer med ett som gir minst mulig magebesvær..(hard mage..)??

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel 3 forskjellige tabletter du kan ta som er tilskudd, dette er Duroferon, Ferromax eller Nycoplus Ferro-retard. Etter det jeg forstår er Duroferon den som har minst bivirkninger, selv om alle disse tablettene har magesmerter/besvær som vanlige bivirkninger.

Skrevet

Takk for svar! Går på neo fer nå. Ok for magen men visstnok ikke det sterkeste,dvs som inneholder mest jern. Men er mindre svimmel. Så tenker det må ha noe effekt..:)

Skrevet

Får ikke være blodgiver fordi er slankeoperert:unsure:

Tja, jerngreia er vel grei nok. En merker det jo på magen da men det tror jeg er med alle. Til en viss grad.

Annonse

Skrevet

Niferex er snille mot magen! :) De brytes ned i tarmen, i motsetning til andre jerntilskudd som brytes ned i magesekken, så de fleste får ikke de samme problemene med magen. Verdt å prøve hvis man sliter veldig, selv om de er ganske dyre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...