Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kan godt stemme :) Skal ikke uttale meg så mye om det der.

Men jeg kan ihvertfall anbefale gerilja-intervaller og 4x4-intervaller. Veldig effektive! Jeg trener de på seperate dager, men det får være opp til deg når du velger å kjøre de :D

Skal absolutt testes. Har prøvd meg på gerilja før og husker det var pes, men bra :)

Fortsetter under...

Men litt flisespikkeri er det uansett, det er fullt mulig å kombinere dette, bare man spiser nok og får nok tid til restituering :) men skal man følge regelboka, så er det best å gjøre cardioen på egne dager ;)

Gøy, masse lykke til ihvertfall! Syns du virker som en smart og oppegående jente :) Bare å sende PM om du skulle lure på noe en gang. Er ikke sikkert jeg kan gi deg et godt svar, men alltid koselig å slå av en prat.

Takk for det og i lige måde :)

Og ja, jeg kan bekrefte at jeg er oppegående ;)

En prat er alltid hyggelig så du skal ikke se bort i fra det.

Men litt flisespikkeri er det uansett, det er fullt mulig å kombinere dette, bare man spiser nok og får nok tid til restituering :) men skal man følge regelboka, så er det best å gjøre cardioen på egne dager ;)

Japp. Får bare fortsette med denne shaken og rett hjem til middag.

Etter hvert blir det nok egne dager med cardio, men ønsker en liten kickstart og få følelsen av at jeg er på rett vei først :)

Japp. Får bare fortsette med denne shaken og rett hjem til middag.

Etter hvert blir det nok egne dager med cardio, men ønsker en liten kickstart og få følelsen av at jeg er på rett vei først :)

Høres ut som du har oppskriften på bra resultater, styrketrening, litt cardio, bra mat, og tålmodighet :)

Høres ut som du har oppskriften på bra resultater, styrketrening, litt cardio, bra mat, og tålmodighet :)

Ja, den sitter i hodet. Utfordringen blir om den vedvarer.. Har tålmodighet som en 3åring innimellom, men jeg er i hvertfall motivert og da er mye allerede gjort :)

Annonse

Ja, den sitter i hodet. Utfordringen blir om den vedvarer.. Har tålmodighet som en 3åring innimellom, men jeg er i hvertfall motivert og da er mye allerede gjort :)

Motivasjonen er det viktigste, har du den, så kommer du langt :) Men lag deg gjerne en logg her også, alltid hyggelig med positive kommentarer, og konstruktive tilbakemeldinger...:)

Motivasjonen er det viktigste, har du den, så kommer du langt :) Men lag deg gjerne en logg her også, alltid hyggelig med positive kommentarer, og konstruktive tilbakemeldinger...:)

En logg er kanskje ikke så dumt. Skriver aldri ned antall kg og reps, men det vel på tide slik at jeg (forhåpentligvis) kan se noe progresjon :)

En logg er kanskje ikke så dumt. Skriver aldri ned antall kg og reps, men det vel på tide slik at jeg (forhåpentligvis) kan se noe progresjon :)

Det er progresjonen som gjør at musklene voksers,så det er lurt ;)

Da har jeg satt opp et nytt med litt tips og i tillegg litt testing for å se at jeg mestrer øvelsene:

Dag 1, bein og rygg:

Knebøy

Sittende lårcurl

Markløft

Nedtrekk el pullups

Stående roing i kabel

Planken

Kondisjon, intervaller på enten ellipse el mølle

Dag 2, biceps, triceps, bryst og skuldre:

Bicepscurl med stang

Bicepscurl med hantler (med vri,usikker på hva øvelsen heter)

Dips

Triceps nedtrekk

Peck deck flyes

Benkpress

Sidehev

Militærpress

Kondisjon, intervaller på enten ellipse el mølle

Noen innspill? (Selv om jeg håper på tommel opp) :D

Syns personlig det ser ganske så bra ut det programmet der! Ville personlig slengt inn enten knee-raises eller leg-raises for for å trene enda litt mer kjernemusklatur. Helst enten hengende fra stang eller med rette armer på dips-stativ. (Altså uten det stativet du finner på de fleste treningssentre hvor du presser ryggen inntill enten ball eller ryggstøtte.. :p ) Fantastisk god øvelse!

Annonse

Syns personlig det ser ganske så bra ut det programmet der! Ville personlig slengt inn enten knee-raises eller leg-raises for for å trene enda litt mer kjernemusklatur. Helst enten hengende fra stang eller med rette armer på dips-stativ. (Altså uten det stativet du finner på de fleste treningssentre hvor du presser ryggen inntill enten ball eller ryggstøtte.. :p ) Fantastisk god øvelse!

Skal ta å sjekke det ut:) takktakk.

Det er bra :) Den "regelen" er generell, de største muskelgruppene og mest krevende øvelsene først, så kan du ta de små muskelgruppene og øvelsene til slutt :)

Ait :) tenker bein først på dag 1, markløft som grei overgang til rygg:)

Jeg ville kjørt programmet ditt i denne rekkefølgen: Knebøy, markløft, lårcurl, nedtrekk, stående roing og planken.

Dag 2 ville jeg kjørt slik: Benkpress, dips (du mener dips som trener bryst, ikke triceps?), flyes, millitærpress, sidehev, triceps og bieceps. Jeg ville kanskje valgt å bare kjøre en biecepsøvelse, men det er opp til deg :) Liker å kjøre triceps og bieceps i supersett med hverandre.

Jeg ville kjørt programmet ditt i denne rekkefølgen: Knebøy, markløft, lårcurl, nedtrekk, stående roing og planken.

Dag 2 ville jeg kjørt slik: Benkpress, dips (du mener dips som trener bryst, ikke triceps?), flyes, millitærpress, sidehev, triceps og bieceps. Jeg ville kanskje valgt å bare kjøre en biecepsøvelse, men det er opp til deg :) Liker å kjøre triceps og bieceps i supersett med hverandre.

Okei:) Når jeg tar dips bruker jeg vel så mye triceps som bryst vil jeg tro.. Opp og ned i lufta:p

Okei:) Når jeg tar dips bruker jeg vel så mye triceps som bryst vil jeg tro.. Opp og ned i lufta:p

Hehe, du mener altså øvelsen der du holder hendene på en stang på hver side av kroppen og løfter deg opp og ned? :) Da er vi enige og da skal den stå der hvor jeg satt den i programmet.

Det er nemlig en øvelse som også kalles dips, der man legger håndflatene bak seg på en benk, har hælene i bakken og løfter seg opp og ned. Den tar omtrent bare på triceps :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...