Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekket den opp en gang og la fra meg ideen når jeg så mye klaging på elendig byggekvalitet. Amazon.com: Customer Reviews: Nike Fuel + Band

Ser ihvertfall sykt stiling ut, og det finnes en del alternativer som Fitbit, UP by Jawbone etc :)

Har en kamerat som kjøpte fra usa her på nyåret engang. Ble brukt ivrig de to første ukene, og jeg har ikke sett det siden.

Så vidt jeg skjønte av det gir den deg jo bare et tall mer eller mindre basert på hvor mye de ristes?

Siden han kun trener styrke, så tenker jeg det kanskje ikke var så interessant etterhvert.

Sjekket den opp en gang og la fra meg ideen når jeg så mye klaging på elendig byggekvalitet. Amazon.com: Customer Reviews: Nike Fuel + Band

Ser ihvertfall sykt stiling ut, og det finnes en del alternativer som Fitbit, UP by Jawbone etc :)

Ja det er det jeg er litt bekymra for; at ikke den er nøyaktig nok til at det blir en reelt. Leste også at det kommer en toer med blant annet innebygd pulsmåler og diverse bugfix

Har en kamerat som kjøpte fra usa her på nyåret engang. Ble brukt ivrig de to første ukene, og jeg har ikke sett det siden.

Så vidt jeg skjønte av det gir den deg jo bare et tall mer eller mindre basert på hvor mye de ristes?

Siden han kun trener styrke, så tenker jeg det kanskje ikke var så interessant etterhvert.

Om den ligger på hylla hans; spør om han selger den billig :p

Er litt usikker, men regner med at den går på shaking ja.

Lurer på hvordan folk kom i form før man hadde armbånd med skritteller.

Jo det skal jeg fortelle deg: De hadde heller ikke bil. De hadde heller ikke PC. De hadde heller ikke TV. De hadde heller ikke videospill. De hadde heller ikke kontorjobber. De hadde heller ikke hurtigmat. I dag har vi dette, og det må veies opp med motivasjon for å røre på seg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...