Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg skulle gjerne hatt tak i

- 2 stk. knevarmere, str. S. Gjerne Rehband, men alt er av interesse så lenge de er konkurransegodkjente.

- 2 stk wrist wraps/håndleddsbind. Ingen erfaringer/preferanser på merke, men må være konkurransegodkjente disse også.

Har du noe pent brukt til overs blir jeg veldig glad :)

Fortsetter under...

Gjest Jester

Ang knevarmere så tror jeg det letteste og billigste er å trø på XXL eller noe, er 99% sikker på at Rehband sin basic line (de blå) er konkurransegodtkjent. Er usikker på de grå. Disse tror jeg koster 150-200kr stykket. Kanskje Carl P kan bekrefte hvilke merker og modeller som er godkent for utstyrsfri løfting da jeg ikke fant listen via IPF.

Ang wristwraps så sjekk ut maxrep.no (er bare å spesifiser at de må være godkjente, noe jeg tror alle på siden der er)

Reglene for hva som er godkjent osv finner du her: http://styrkeloft.no/files/dokumentarkiv/ipfdok061211.pdf I tilfelle du må dobbelsjekke mål osv

Vet at det ikke akkurat var det du spurte etter, men håper det kan hjelpe deg så du får rett :)

Ang knevarmere så tror jeg det letteste og billigste er å trø på XXL eller noe, er 99% sikker på at Rehband sin basic line (de blå) er konkurransegodtkjent. Er usikker på de grå. Disse tror jeg koster 150-200kr stykket. Kanskje Carl P kan bekrefte hvilke merker og modeller som er godkent for utstyrsfri løfting da jeg ikke fant listen via IPF.

Ang wristwraps så sjekk ut maxrep.no (er bare å spesifiser at de må være godkjente, noe jeg tror alle på siden der er)

Reglene for hva som er godkjent osv finner du her: http://styrkeloft.no/files/dokumentarkiv/ipfdok061211.pdf I tilfelle du må dobbelsjekke mål osv

Vet at det ikke akkurat var det du spurte etter, men håper det kan hjelpe deg så du får rett :)

Hvor i alle dager finner du de klassiske Rehbanda? Jeg har kun sett de tilgjengelig på amazon til en halv formue per stk (inkl frakt og tolltull).

International Powerlifting Federation IPF: Approved List

Liste over godkjente merker for IPF.

Tolker det som at alle knee sleeves fra Rehband er godkjent.

Ellers står det spesifisert under hvert merke (Inzer, Metal, Titan) hvilke wraps som er godkjent :)

Gjest Jester
Hvor i alle dager finner du de klassiske Rehbanda? Jeg har kun sett de tilgjengelig på amazon til en halv formue per stk (inkl frakt og tolltull).

Rehband Basic 7953 kne 3mm | Støtte og bandasje | Skadepleie og helse | Trening & Helse | Root | Eneste sportskjede med Prisløfte |

XXL

Annonse

Gjest Jester
Det er vel den nye modellen? Jeg tenkte på Amazon.com: Rehband 7mm Knee Sleeve: Sports & Outdoors (googlet ræva av meg og finner de ingen vei i butikk, så blir via amazon) Takk allikevel!

Er ikke samme, den der er 7mm, den jeg linket er 3mm. Den grå "core" eller "Advanced" eller hva den heter er vell 5mm. Så vet ikke om de fører 7mm mer.

Edit: Prøvde å Google, ser ut som 3 og 5 mm er det eneste som føres nå og at 7mm er utgått i sortimentet.

Er ikke samme, den der er 7mm, den jeg linket er 3mm. Den grå "core" eller "Advanced" eller hva den heter er vell 5mm. Så vet ikke om de fører 7mm mer.

Edit: Prøvde å Google, ser ut som 3 og 5 mm er det eneste som føres nå og at 7mm er utgått i sortimentet.

Det var det jeg kom frem til selv etter å ha Gøgglet i en halvtime, eneste muligheten til å anskaffe 7mm er via amazon som jeg linket til. Synd når det kommer frakt, men har skjønt de er verdt kronene. :/

Tror du bare får kjøpt 3 mm og 5 mm i butikk i Norge...

De sjappene jeg har vært innom har kun 3mm og 5mm, amazon er min destinasjon ser det ut som.

Det var det jeg kom frem til selv etter å ha Gøgglet i en halvtime, eneste muligheten til å anskaffe 7mm er via amazon som jeg linket til. Synd når det kommer frakt, men har skjønt de er verdt kronene. :/

Hva er det som er så episk med de på 7mm egentlig, hvis jeg kan spørre om det? :)

Hva er det som er så episk med de på 7mm egentlig, hvis jeg kan spørre om det? :)

Bortsett fra at de gir episke gains? Neida

Utifra det jeg har hørt er kvaliteten hakket bedre på 7mm, siden de er tykkere og har lengre levetid.

Edit: Jeg løfter vanligvis de tyngre settene mine med kneewraps fra harbringer og de gnager inn bak knær når jeg kommer i bunnposisjon, derfor vil jeg heller ha Rehbands.

Har vært i utlandet en stund... Derfor ikke svart før nå.. 5mm Rehband er bra! Skal du ha 7mm må du på http://www.jackaldsgym.com Titan og Rehband sine er i hvertfall godkjent. Har begge! Rehband er vel bittelitt foran på komfort og kvalitet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...