Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har gått på PSMF i 2 uker nå, og er meget fornøyd, og takker dette forumet for inspirasjon og veiledning. Har gått ned 4,6 kg disse ukene, og gått fra buksestørrelse 36 til 34, hvilket jeg liker.

Jeg vil i denne omgang be om noen tips til hvordan jeg skal fortsette. I morgen reiser jeg til Sør-Afrika for 2 uker, i forbindelse med jobb. Jeg reiser alene, og skal bo litt på hotell (uten matlaginsmuligheter) og litt hos noen kjente. Hvordan ville dere lagt opp disse ukene der nede? Tenker da på restaurantbesøk, alkohol etc. Går det an å f.eks. følge psmf de dagene jeg klarer det, for å å skeie litt ut andre dager? Jeg forventer ikke å gå tilbake til like streng psmf når jeg kommer hjem, men som instruksjonene sier å fortsette med en drastisk endring i matveien og trening ellers. Problemet er nå disse 2 ukene der nede. Målet mitt er å holde meg så mye i bevegelse der nede som mulig; jogging, gåturer etc. Men er veldig usikker på matveien samt hvordan alkohol påvirker. Forventer hvertfall 2 rimelig store fester med en del alkohol hos de jeg kjenner der nede.

Har noen tips eller erfaringer?

Forresten: Mann, 28 år, høyde: 177, vekt: 81,4 (nå). Målet er som alle andre mer muskler og mindre fett :-) Starten på et bedre liv!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22907-psmf-p%C3%A5-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blås i PSMF når du er på ferie, men ikke glem å tenke på hva du spiser. :) Spis mye grønnsaker og kjøtt, men kos deg også. :) Jeg går også på PSMF nå, men 1 august, når det blir ferie her i gården, da er det SLUTT! Har ikke tenkt å spise loff i to uker etterpå, men blir ikke noen matveiing og nei takk til saus-feire! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22907-psmf-p%C3%A5-reise/#findComment-820161
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...