Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hei :)

Utgangspunkt 102 kg, 1.68 høy.

Inntak:

ca 1500-1600 kal p/dag

ca 140 g protein

ca 100 g karb

ca 70 g fett

Trener styrke, relativt nybegynner men ganske sterk.. 2-3 ganger p/uke

kardio intensivt 1 gang p/uke.

Har bestemt meg nå..men vil at det skal være furnuftig og fungere over tid.

Skjønner at det tar tid...men hvordan ser dette opplegget mitt ut egentlig sett fra dere erfarne?

"Optimalt" for mitt utgangspunkt, eller?

Fortsetter under...

Du spiser under din bmr,noe som kan være noe som ødelegger for deg i lengden. Bmr er antall energi vi forbrenner bare ved å ligge stille en hel dag.det er dennenergien kroppen bruker på å holde organer og andre kroppsfunksjoner igang. Så hvis du er rundt 25,bare gjettet,så forbrenner du jo 1770 kcal omtrendt i døgnet. Du bør ikke spise noe mindre enn dette daglig ivertfall.

Du spiser under din bmr,noe som kan være noe som ødelegger for deg i lengden. Bmr er antall energi vi forbrenner bare ved å ligge stille en hel dag.det er dennenergien kroppen bruker på å holde organer og andre kroppsfunksjoner igang. Så hvis du er rundt 25,bare gjettet,så forbrenner du jo 1770 kcal omtrendt i døgnet. Du bør ikke spise noe mindre enn dette daglig ivertfall.

Ja, du sier noe.... har en grunnforbrenning på 1850 faktisk....

Så jeg burde holde meg på 1850 kal også antakelig?

Ja, du sier noe.... har en grunnforbrenning på 1850 faktisk....

Så jeg burde holde meg på 1850 kal også antakelig?

Ja eller litt over...sikkert noen her som kan svare deg på det,men jeg ville holdt meg litt over ,slik at jeg kan justere ned på kcal etter jeg har gått ned en del,så slipper du å havne så lavt mot slutten:)
Ja eller litt over...sikkert noen her som kan svare deg på det,men jeg ville holdt meg litt over ,slik at jeg kan justere ned på kcal etter jeg har gått ned en del,så slipper du å havne så lavt mot slutten:)

Ok :) Høres riktig ut :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...