Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bleiket mitt først (hadde svart hår.. så det tok jo sin tid), da brukte jeg den aller lyseste fargen som ser litt grå ut på pakken (swarkophf eller hvordan det skrives) også etter det kjøpte jeg sølv-glansvask hos frisøren og vips så hadde man det. :)

Bleiket mitt først (hadde svart hår.. så det tok jo sin tid), da brukte jeg den aller lyseste fargen som ser litt grå ut på pakken (swarkophf eller hvordan det skrives) også etter det kjøpte jeg sølv-glansvask hos frisøren og vips så hadde man det. :)

Er d bare hos frisør? Hva heter den og pris? Og hvor lenge varer fargen?

Annonse

Er d bare hos frisør? Hva heter den og pris? Og hvor lenge varer fargen?

Man gjør det hjemme, men kjøper det hos frisør. Eller, mulig de selger det andre steder, men det vet jeg ikke. Jeg fikk den gratis, men vanligvis koster de 79-289 (det finnes forskjellige) der jeg har frisør. Husker ikke navn. Det varer ganske lenge, men man kan bruke den mange ganger så hvis det glir ut er det bare å ta nytt i.

hva er orginalfargen din da?

Jeg tror jeg har litt mye rødt i håret, dessverre, er nok derfor det skinner igjennom regner jeg med. Jeg aner ikke hva den fargen heter, men er mørk blond, brun. Ikke brun, ikke lys. Midt imellom :p Sånn typisk norsk hårfarge tipper jeg.

Annonse

Jeg tror jeg har litt mye rødt i håret, dessverre, er nok derfor det skinner igjennom regner jeg med. Jeg aner ikke hva den fargen heter, men er mørk blond, brun. Ikke brun, ikke lys. Midt imellom :p Sånn typisk norsk hårfarge tipper jeg.

jeg får også rødt #skinn# i håret viss jeg ikke bruker den sterkeste som det står L++ på.

jeg får også rødt #skinn# i håret viss jeg ikke bruker den sterkeste som det står L++ på.

Jeg har vært og gjort det hos frisøren og de sier det skal holde, men det har det aldri gjort. Ikke da jeg farget det svart engang for å se om det kunne klare å holde på fargen...

Man gjør det hjemme, men kjøper det hos frisør. Eller, mulig de selger det andre steder, men det vet jeg ikke. Jeg fikk den gratis, men vanligvis koster de 79-289 (det finnes forskjellige) der jeg har frisør. Husker ikke navn. Det varer ganske lenge, men man kan bruke den mange ganger så hvis det glir ut er det bare å ta nytt i.

Hair Care Products and Hair Supplies - feelunique.com

Kryr av gode og billige sølv/lillasjampooer på F.U. Virketiden har stor innvirkning på resultatet.

Elsker den butikken, de returnerer tollutgifter hvis man sender bilde av kvitteringa.

Hvilken sølv minicolor/glansvask kan du anbefale derfra?

Casting creme gloss er en kjempefin glansvask - husk på å bruke en med /1 (9/1, 10/1, 8/1 eller /10) fordi det er ask-tone:) Ellers har loreal en kjempegod lillashampoo som (proffesionnel silver gloss, koster rundt 270 såvidt jeg husker, selges på de fleste nikitasalonger) funker SKIKKELIG godt - spesielt om man lar den virke en liten stund!

Jeg plagdes også veldig med rødskjær i håret, og etter å ha farget det hjemme med disse ash-blonde fargene, syns jeg enda ikke det var kaldt nok. Dro til en fargespesialisert frisør, og ble veldig fornøyd. Eller bruker jeg loreal sin sølvshampoo hver dag for å opprettholde den kalde fargen.

Casting creme gloss er en kjempefin glansvask - husk på å bruke en med /1 (9/1, 10/1, 8/1 eller /10) fordi det er ask-tone:) Ellers har loreal en kjempegod lillashampoo som (proffesionnel silver gloss, koster rundt 270 såvidt jeg husker, selges på de fleste nikitasalonger) funker SKIKKELIG godt - spesielt om man lar den virke en liten stund!

Casting creme, er d sånn man får på matbutikken?takk for gode råd foresten:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...