Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Hehe, nei. Da hadde jeg ikke spurt her...

Lavere fett% med samme muskelmasse som jeg har nå.

Tren styrketrening og spis mindre, du bygger ikke noe uansett i underskudd (med forbehold), så vær heller glad om du klarer å beholde det du har. Spesielt siden du er jente. FrkHoel innspill? :)

Tren styrketrening og spis mindre, du bygger ikke noe uansett i underskudd (med forbehold), så vær heller glad om du klarer å beholde det du har. Spesielt siden du er jente. FrkHoel innspill? :)

Beste måten å forsikre deg om at du ikke har noen framgang er å trene grisetung styrke maks 2-3ggr i uka og tren en del kardio samtidig som du sørger for å ligge i underskudd til vedlikedhold.

Hehe, nei. Da hadde jeg ikke spurt her...

Lavere fett% med samme muskelmasse som jeg har nå.

Oppretthold styrken din ved å løfte vekter minst like tunge som de du har løftet før, løfte minst like mange repetisjoner på samme vekt som du har løftet før,eller løfte så mye som du har gjort før på minst like kort tid. Det er det eneste som vil sende signaler til kroppen din om muskler bør bevares.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...