Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En annen ting som også er fornuftig er planlegging. Jeg personlig er avhengig av sukrin, og jeg hadde spart en del ved å jevnlig kjøpt erythritol på iHerb ;)

Jeg er superfan av Iherb! Men jeg bruker Stevia, bruker ikke sukker lenger i det heletatt! Og de har utrooolig mye, og det er mye billigere enn i Norge, og holder man seg under 200kr betaler man ikke toll eller noe, kun 4 dollar i frakt!

Jeg kjøper alle vitamintilskuddene mine der, har også kjøpt BCAA og diverse proteinpulver o.l.

Hvis noen vil kjøpe noe kan man bruke kode TUT890 da får dere 5 doller av på første bestilling :)

Fortsetter under...

Jeg er superfan av Iherb! Men jeg bruker Stevia, bruker ikke sukker lenger i det heletatt! Og de har utrooolig mye, og det er mye billigere enn i Norge, og holder man seg under 200kr betaler man ikke toll eller noe, kun 4 dollar i frakt!

Jeg kjøper alle vitamintilskuddene mine der, har også kjøpt BCAA og diverse proteinpulver o.l.

Hvis noen vil kjøpe noe kan man bruke kode TUT890 da får dere 5 doller av på første bestilling :)

Stevia er bra, men jeg har bare klart å bruke stevia vanilla creme. Og jeg kan ikke bruke for mye av den, for da smaker det metall. Så jeg kombinerer stevia, flytende natreen og sukrin, alt ettersom hva jeg skal ha det i ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...