Gå til innhold

Treningsprogram for tidsklemma!


Etj

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med et styrkeprogram som jeg kan bruke i sommer? Jeg har det siste året kjørt 3 og 4 split program med vekt på å bli sterk.

I sommer har jeg ofte 16 timers arbeidsdager, og ekstremt lite tid så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å sette opp et 2splitts program som jeg kun kommer til å kjøre 2 ganger i uken, ved siden av kardio ca 1-2 ganger. Helst kjapt og effektivt, med mål om å stramme opp/vedlikeholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir ikke verdens mest originale forslag her på FB, men med de kriteriene du lister opp synes jeg det åpenbare svaret er helkroppsprogram og store baseøvelser! ;) Stort mer effektivt kan du ikke få det, og da trener du hele kroppen to ganger i løpet av en uke, i stedet for en gang som du ville gjort med en to-splitt. Tidligere i uken fikk jeg litt dårlig tid før jeg skulle hente i barnehagen, med knebøy, benkpress, chin ups (evt. med strikk) og en mageøvelse så kom jeg meg gjennom hele kroppen på 45 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...