Gå til innhold

Matpakke - lagring og holdbarhet


Dutte

Anbefalte innlegg

Har begynt å skjerpe inn kostholdet - og da blir det matpakke istede for kantina, noe som er helt nytt for meg da jeg aldri har klart å få i meg matpakkemat.. Men må man, så må man ;p

Det jeg lurer på er, hvor mange dager lager dere matpakke for i samme slengen, hvordan er holdbarheten? Og hvordan lagrer dere den, - fryser/kjøleskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lager matpakke til dagen etter og lagrer det i kjøleskapet. Om jeg skal på jobb, hvor det er kjøleskap tar jeg maten i boks/pose, avhengig av hva det er, og om jeg skal på skolen tar jeg maten i en matboks med fryseelement jeg kjøpte fra coolstuff.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen uker som er veldig hektiske lager jeg matpakker for mandag-fredag på søndag. Det funker faktisk fint. Var litt skeptisk første gangen jeg testet det. Det kan bli bittelitt tørt på slutten av uken, men smaken er helt fin. Og den blir ikke gammal, så lenge det oppbevares i kjøleskap :) Dette er type "middagsmat". Kylling, karbonadedeig, søtpotet, ris, kokte grønnsaker ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...