Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi spiser store menger kylling first price her i gården.

Disse er da fryste kyllingfileter.

Det jeg lurer på, er om det går ann å tine disse, kutte de opp i biter, steke de, for så å fryse de igjen?

Takker for svar :)

Skrevet

Men hvis det er store stykker og du vet at det ikke blir spist opp, kan du vel bare skjære det i biter før du steker det og ta det i fryseren? Uansett har begge deler gått for meg. Man kan jo fryse ferdig grillet kylling så det er nok ikke noe problem ;)

Skrevet

Er aldrig å anbefale å tine ting for å så fryse de igjenn, om de blir godt gjennomstekt så skal det ikkje vera store faren men er heller bedre å ta å tine litt om gangen.

Ta ut hva du skal bruke neste dag om kvelden, lag mat for 2-3 dager og gjennta (y)

Skrevet

takker for svar!

Kan jo være lurt å prøve å kutte de opp i fryst tilstand, og bare legge tilbake i frysen :) Vil gjerne spare litt tid når vi kommer hjem fra jobb nemlig :)

alt for å spare tid!!

Skrevet
Er ikke noe problem å gjøre det nie.

Personlig syns jeg smaken endres til det værre..Men smak og behag.

Enig.. syns ikke de er gode i utgangspunktet lool

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...