Gå til innhold

Billigere crossfit


Friera

Anbefalte innlegg

Speedbird : Det var en hyggeligere pris ja! Skal prøvetimes! Takk for tips. Så håper jeg SATS har noe liknende. De har det visst på Elixia hvertfall.

SATS har jo en time som heter CrossTraining hvor man trener sirkeltrening med øvelser for både styrke og utholdenhet. Og intensiteten er veldig høy, akkurat som crossfit.. Personlig foretrekker jeg BodyPump som er mer styrke, men intensiteten er like høy. Du får kjørt deg ganske hardt i løpet av de 50 minuttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gjerne betalt prisen for ett godt treningsmiljø, men når jeg bare er hjemme en kjapp tur på ferie, å kanskje skal ut på sjøen, da blir det litt mye. I alle fall når man er student, men hvis de hadde tilbydt kurs, korte timer eller noe. Vet at Oslo Kettlebell Gym tilbyr både klippekort og intro kurs, separate priser. Å det er jo verdt det, for å lære riktig teknikk, å betale for noe sånt er noe jeg ser som en invistering i god helse :)

Her i Stavanger-området har enkelte Crossfit-sentere egne priser for medlemskap til de som jobber offshore; i dette tilfellet samme betingelser som studenter (2900kr/året), som er veldig overkommelig.

http://crossfitcentrum.no/index.php/medlemsskap/2013-07-27-13-53-10/medlemsskap-priser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...