Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forresten Eline! Hvordan kjoler synes du er finest på denne "cornet" fasongen vår da ? Jeg har en kjoletråd om "hvor kjøper du julebordkjolen" :) Jeg vet bare at spagetti-stropper IKKE er tingen for meg. Hvordan balanserer du ut skuldrene, er peplum bra ?

Trener faktisk en del bein og er relativt sterk i mark (sikkert fordi ryggen er min sterkeste kroppsdel), trener med ca kroppsvekt i knebøy, men er ikke noe supersterk. Jaja, er bare å jobbe på ;) Good Luck til oss!

Ang kjoler så synes jeg også det er litt vanskelig, men føler peplum er et sikkert kort! Gir meg illusjon av både hofter og midje. Og brede stropper er fint. Om man ønsker å fremheve skulderbredden (for å samtidig få midjen til å se smalere ut, er det fint med stroppløs også - fortrinnsvis med sweetheart neckline for litt femininitet. Si fra om du har noen tips også :) Stretch er også et must når man ikke passer 100% i standardstørrelsene... :sneaky:

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...