Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et utrolig dumt spm som har blitt stilt et par ganger tidligere... :p

Etter jeg begynte å trene mye styrke, så har jeg fått så utrolig mange blåmerker både på lår, kne og legger.. Kan ikke huske å ha slått meg eller kommet borti noe. De gjør heller ikke vondt.. Er det bare meg, eller er det flere som sliter med dette? Har ikke pleid å få lett blåmerker tidligere.

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Samme greia her også! Etter å ha trent styrke popper det frem en del små blåmerker, spesielt på leggene og lårene... Men til gjengjeld forsvinner de ganske fort også. :p De er ikke vonde heller.

Skrevet
Hvorfor bry dere da? My gaad, liksom!

Hvis du bare skal si negative ting for å skape dårlig stemning kan du gå et annet sted. De fleste skriver her fordi de har et spørsmål de lurer på, de aller fleste leker ikke dumme.

Til TS:

Har fått det selv, men som dere andre har erfart så går det heldigvis bort etterhvert ganske lett :)

Annonse

Skrevet
Hvis du bare skal si negative ting for å skape dårlig stemning kan du gå et annet sted. De fleste skriver her fordi de har et spørsmål de lurer på, de aller fleste leker ikke dumme.

Til TS:

Har fått det selv, men som dere andre har erfart så går det heldigvis bort etterhvert ganske lett :)

Får du det hver gang du trener styrke? Eller gir det seg etter hvert? Ser ikke akkurat nydelig ut :p

Skrevet
Samme greia her også! Etter å ha trent styrke popper det frem en del små blåmerker, spesielt på leggene og lårene... Men til gjengjeld forsvinner de ganske fort også. :p De er ikke vonde heller.

Godt det ikke bare er meg! Hehe :D

Skrevet
Får du det hver gang du trener styrke? Eller gir det seg etter hvert? Ser ikke akkurat nydelig ut :p

Nei, ikke på langt nær hver gang jeg trener styrke, men det hender. Har ikke hatt det så mange ganger, men husker det var verre i begynnelsen, kroppen venner seg til det etterhvert heldigvis hehe ;)

Skrevet
Nei, ikke på langt nær hver gang jeg trener styrke, men det hender. Har ikke hatt det så mange ganger, men husker det var verre i begynnelsen, kroppen venner seg til det etterhvert heldigvis hehe ;)

Hehe! Så godt å høre :p får satse på at det gir seg litt hos meg også :)

Skrevet

Jeg har alltid fått lett blåmerker, men nå får jeg de uten at jeg kan si jeg har lagt merke til at jeg har slått meg. I dag satt jeg med kneet i gulvet på jobb. I sta så jeg at jeg hadde et stoooooort blåmerke over hele kneet, men det gjør ikke vondt. Låra, armene, leggene.. Veldig irriterende... :o

Skrevet
Jeg har alltid fått lett blåmerker, men nå får jeg de uten at jeg kan si jeg har lagt merke til at jeg har slått meg. I dag satt jeg med kneet i gulvet på jobb. I sta så jeg at jeg hadde et stoooooort blåmerke over hele kneet, men det gjør ikke vondt. Låra, armene, leggene.. Veldig irriterende... :o

Haha! Da er du værre enn meg :p så rart at man kan få blåmerker av.. ehm.. Ingenting? :p Hehe

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...