sombraro Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Heisann! Det har seg slik at jeg skal opp til Bergen i 1-2 mnd å jobbe. Jeg kommer til å jobbe på Landås, og er svært nærme kollektiv transporten. Det jeg lurer på er om noen vet om noen greie treningssenter i nærheten, evt i sentrum? Gjerne ett det ikke koster flesk for å trene i kun 1-2mnd, og det er ett pluss om det er døgnåpent Aktiv 365 på Paradis er uaktuelt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ettena88 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Itrain i sentrum Hjem » iTrain Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sombraro Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Itrain i sentrum Hjem » iTrain Hvordan er det i forhold til det på danmarksplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ettena88 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan er det i forhold til det på danmarksplass? Jeg har ikke vert på danmarsplass, så det vet jeg ikke. Men er veldig bra i sentrum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvordan er det i forhold til det på danmarksplass? En kompis av meg sier han anbefaler danmarksplass, men har ikke vært der selv. Ellers ligger det sprek og blid på danmarksplass også tror jeg. Sats har de i sentrum og (litt dyrt kanskje). Her har de et på Landås også som er døgnåpent: http://nr1fitness.no/landas Har ikke vært der, men kjenner en del som trener på det samme i Åsane og er fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ØrjanT Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Har vært på iTrain danmarksplass. Veldig lite og intimt hvis du liker slikt. Skal du ikke trene midt på natten anbefaler jeg heller itrain i sentrum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ØrjanT Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 De store kjedene kjører jo 12 mnd binding og innmeldingsavgift og slik så for 2 mnd trening er vel itrain ypperlig sånn sett. ettena88 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Heisann! Det har seg slik at jeg skal opp til Bergen i 1-2 mnd å jobbe. Jeg kommer til å jobbe på Landås, og er svært nærme kollektiv transporten. Det jeg lurer på er om noen vet om noen greie treningssenter i nærheten, evt i sentrum? Gjerne ett det ikke koster flesk for å trene i kun 1-2mnd, og det er ett pluss om det er døgnåpent Aktiv 365 på Paradis er uaktuelt =) Evo Fitness vil være et ok og rimelig alternativ for din del. De har et senter på Nesttun nå(bybane fra landås)! De har også et senter på Nordås(nærheten av lagunen) men da må du litt lengre med bybane/buss. Verdt å sjekke ut ihvertfall! Billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Evo Fitness vil være et ok og rimelig alternativ for din del. De har et senter på Nesttun nå(bybane fra landås)! De har også et senter på Nordås(nærheten av lagunen) men da må du litt lengre med bybane/buss. Verdt å sjekke ut ihvertfall! Billig Hvis du likevel skal til Nordås er Tali og et fint alternativ, bare 100 kr mer i mnd enn Evo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvis du likevel skal til Nordås er Tali og et fint alternativ, bare 100 kr mer i mnd enn Evo stemmer nok dette. Har ikke vært der selv, men ja Bare prøvd Evo Fitness selv, så skal ikke snakke om Tali Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 stemmer nok dette. Har ikke vært der selv, men ja Bare prøvd Evo Fitness selv, så skal ikke snakke om Tali Jeg har omvendt Ikke prøvd evo, bare tali. Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg har omvendt Ikke prøvd evo, bare tali. Hehe! Jepp, blir nok Evo på meg i sommermånedene oppstart:100kr + 295kr mnd(blir mindre hvis du avslutter/starter midt i mnd) Tali: Oppstart: 300+495(395 hvis student/skoleelev).. Så er en del billigere da, men er utstyret mye bedre, så kan det selvfølgelig være verdt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jepp, blir nok Evo på meg i sommermånedene oppstart:100kr + 295kr mnd(blir mindre hvis du avslutter/starter midt i mnd) Tali: Oppstart: 300+495(395 hvis student/skoleelev).. Så er en del billigere da, men er utstyret mye bedre, så kan det selvfølgelig være verdt det Jeg fikk Tali til 395 pr mnd + 1 gratis mnd. De hadde akkurat tilbud da Negativt med Tali er jo at de har lite av hver ting, men det er jo så få som trener der (skjønte at det var mest etter kl 20, og da trener aldri jeg), så da kanskje ikke et knebøystativ så ille Har ihvertfall ikke måttet vente på det hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tombrunost Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Vektertorget er det beste gymmet i bergen sentrum så jeg vil anbefale det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Du kan også trene på SIB (Vektertorget, Årstad, Fantoft er vel mest aktuelt for din del). Koster 499 for en mnd. Du kan også velge å betale 399, men da må du være inne på treningssenteret før kl 14. Uansett, dersom du har tenkt å trene mye og skal bo i sentrum, så vil jeg påstå at det er verdt å betale 499/mnd for å trene på vektertorget disse to mnd. Hvertfall om kvaliteten på utstyr har noe å si for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sombraro Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Det står mellom Itrain, Evo, Fitness xpress og vektertorget daaamn, må flytte litt takstein... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Heisann! Det har seg slik at jeg skal opp til Bergen i 1-2 mnd å jobbe. Jeg kommer til å jobbe på Landås, og er svært nærme kollektiv transporten. Det jeg lurer på er om noen vet om noen greie treningssenter i nærheten, evt i sentrum? Gjerne ett det ikke koster flesk for å trene i kun 1-2mnd, og det er ett pluss om det er døgnåpent Aktiv 365 på Paradis er uaktuelt =) PS: Hvor trener du nå? Mange sentre som har avtaler og er med i forbund som gjør at du kan trene billig på andre sentre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.