Gå til innhold

Treningssenter - Bergen


sombraro

Anbefalte innlegg

Heisann! Det har seg slik at jeg skal opp til Bergen i 1-2 mnd å jobbe. Jeg kommer til å jobbe på Landås, og er svært nærme kollektiv transporten.

Det jeg lurer på er om noen vet om noen greie treningssenter i nærheten, evt i sentrum?

Gjerne ett det ikke koster flesk for å trene i kun 1-2mnd, og det er ett pluss om det er døgnåpent :)

Aktiv 365 på Paradis er uaktuelt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det i forhold til det på danmarksplass? :)

En kompis av meg sier han anbefaler danmarksplass, men har ikke vært der selv. Ellers ligger det sprek og blid på danmarksplass også tror jeg. Sats har de i sentrum og (litt dyrt kanskje).

Her har de et på Landås også som er døgnåpent:

http://nr1fitness.no/landas

Har ikke vært der, men kjenner en del som trener på det samme i Åsane og er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Heisann! Det har seg slik at jeg skal opp til Bergen i 1-2 mnd å jobbe. Jeg kommer til å jobbe på Landås, og er svært nærme kollektiv transporten.

Det jeg lurer på er om noen vet om noen greie treningssenter i nærheten, evt i sentrum?

Gjerne ett det ikke koster flesk for å trene i kun 1-2mnd, og det er ett pluss om det er døgnåpent :)

Aktiv 365 på Paradis er uaktuelt =)

Evo Fitness vil være et ok og rimelig alternativ for din del.

De har et senter på Nesttun nå(bybane fra landås)! De har også et senter på Nordås(nærheten av lagunen) men da må du litt lengre med bybane/buss. Verdt å sjekke ut ihvertfall! Billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evo Fitness vil være et ok og rimelig alternativ for din del.

De har et senter på Nesttun nå(bybane fra landås)! De har også et senter på Nordås(nærheten av lagunen) men da må du litt lengre med bybane/buss. Verdt å sjekke ut ihvertfall! Billig :)

Hvis du likevel skal til Nordås er Tali og et fint alternativ, bare 100 kr mer i mnd enn Evo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Hvis du likevel skal til Nordås er Tali og et fint alternativ, bare 100 kr mer i mnd enn Evo :)

stemmer nok dette. Har ikke vært der selv, men ja :) Bare prøvd Evo Fitness selv, så skal ikke snakke om Tali :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Jeg har omvendt :p Ikke prøvd evo, bare tali. Hehe!

Jepp, blir nok Evo på meg i sommermånedene

oppstart:100kr + 295kr mnd(blir mindre hvis du avslutter/starter midt i mnd)

Tali:

Oppstart: 300+495(395 hvis student/skoleelev)..

Så er en del billigere da, men er utstyret mye bedre, så kan det selvfølgelig være verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir nok Evo på meg i sommermånedene

oppstart:100kr + 295kr mnd(blir mindre hvis du avslutter/starter midt i mnd)

Tali:

Oppstart: 300+495(395 hvis student/skoleelev)..

Så er en del billigere da, men er utstyret mye bedre, så kan det selvfølgelig være verdt det :)

Jeg fikk Tali til 395 pr mnd + 1 gratis mnd. De hadde akkurat tilbud da :)

Negativt med Tali er jo at de har lite av hver ting, men det er jo så få som trener der (skjønte at det var mest etter kl 20, og da trener aldri jeg), så da kanskje ikke et knebøystativ så ille :) Har ihvertfall ikke måttet vente på det hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også trene på SIB (Vektertorget, Årstad, Fantoft er vel mest aktuelt for din del). Koster 499 for en mnd. Du kan også velge å betale 399, men da må du være inne på treningssenteret før kl 14.

Uansett, dersom du har tenkt å trene mye og skal bo i sentrum, så vil jeg påstå at det er verdt å betale 499/mnd for å trene på vektertorget disse to mnd. Hvertfall om kvaliteten på utstyr har noe å si for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Heisann! Det har seg slik at jeg skal opp til Bergen i 1-2 mnd å jobbe. Jeg kommer til å jobbe på Landås, og er svært nærme kollektiv transporten.

Det jeg lurer på er om noen vet om noen greie treningssenter i nærheten, evt i sentrum?

Gjerne ett det ikke koster flesk for å trene i kun 1-2mnd, og det er ett pluss om det er døgnåpent :)

Aktiv 365 på Paradis er uaktuelt =)

PS: Hvor trener du nå?:) Mange sentre som har avtaler og er med i forbund som gjør at du kan trene billig på andre sentre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...