Gå til innhold

Dietmar


Indiska

Anbefalte innlegg

Begynner på mengde neste uke (Dietmar), men jeg er noe usikker på hva jeg skal sette inn som 1RM-mål, altså hva jeg kan forvene av gainz på disse ni ukene. 1RM bøy er rundt 85-90 nå, markløft 105, benk 57.5. Kommer til å ligge i overskudd sjölvklart. Noen som har noen gode gjetninger på ca hvor mye jeg kan sette opp som mål? I natt drømte jeg at Dietmar kjeftet på meg, så jeg tror det haster litt for hjernen min (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

For å være safe så kan du jo plotte inn +5 på benk og 10kg på bøy og mark så rett og slett prøve deg fram. Viktigste er ikke hva prosjekterte nye makser er, men å få gjennomført mengden så får du hva du får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjørt en reell 1RM-test først, feks etter en uke deload hvis du ikke har fersk maksing bak deg, og så kjørt på som eirich sier. Alternativt, hvis du er veldig fersk, kan du sette opp noe mer men ville ikke gått over 15kg i noe som helst tilfelle.

Fersk pers i bøy og benk. Litt over en måned siden siste mark. Ville selv gjettet på ca 2.5kg/uka i bøy og mark, og det stemmer med hva eirich foreslår, om jeg regner rett. Satser på det, og justererer eventuelt etterhvert om det blir massive gainz (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et lite spørsmål: Er det fare for at damen blir for bøs av dette programmet?

Det er riktig! Det har seg slik at alle som begynner på dette, og de som vurderer det har jeg hørt, får automatisk til sendt store mengder steroider som de MÅ, om de vill eller ikke, kjøre i seg. Har faktisk til gode å se en dame som ikke har endt med opp med kjønnsskifte operasjon etter dette programmet. Så her er det bare å passe på!

Skulle du for øvrig se en dame trene noe som kan ligne på mengdeprogrammene til Ditmar er det din PLIKT å advare vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk pers i bøy og benk. Litt over en måned siden siste mark. Ville selv gjettet på ca 2.5kg/uka i bøy og mark, og det stemmer med hva eirich foreslår, om jeg regner rett. Satser på det, og justererer eventuelt etterhvert om det blir massive gainz (y)

Tror det blir bra ja. På mitt første mengdeprogram så synes jeg vektene var veldig lette (øktene derimot var tunge nok...), men selv om jeg hadde veldig få løft over 70% av maks så økte jeg alle løftene mine i løpet av programmet. For erfarne løftere er det ikke meningen å øke maksstyrken med mengdetrening, men for oss nybegynnere går det fint ann å øke litt.

Med mengdetrening bak deg kan du imidlertid øke mer på et et oppkjøringsprogram enn du ville gjort uten mengdetreninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...