Gå til innhold

Gode sportsbutikker i London


SRosenborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Er det noen som har tips om gode sportsbutikker i London med godt utvalg i klær og sko?

Jeg var i London i påsken :) Var kun innom en kjede som heter Sports Direct (De har også en som heter Lillywhites midt i smørja i Picadilly Circus, som er i samme kjede). Her har de enormt med for eks nike-tøy, jeg kom hjem med flere poser, latterlig billig. Sko også...Sports Direct finner du flere plasser, er bare å spørre litt rundt :)

De har også en svær Nike-store midt i Oxford street :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i London i påsken :) Var kun innom en kjede som heter Sports Direct (De har også en som heter Lillywhites midt i smørja i Picadilly Circus, som er i samme kjede). Her har de enormt med for eks nike-tøy, jeg kom hjem med flere poser, latterlig billig. Sko også...Sports Direct finner du flere plasser, er bare å spørre litt rundt :)

De har også en svær Nike-store midt i Oxford street :)

Knall! Type outlet :p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sports Direct, stort utvalg, billig og i tillegg har de masse salg på allerede billige greier. Sko, tøy, stash, fant til og med en supergod camelback til en fin pris der, godt med diverse utstyr. Som Olga sier, den ved Tottenham Court Road Station er bra, og sentral, så uansett hvor du bor så finner du den i det minste. Husker jeg rett er de som jobber der velvillige til å hjelpe også, så bare si i fra om du ikke finner din str så ordner det seg som regel kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...