Gå til innhold

Ekstreme magesmerter av Ripped Hardcore


Didrik Berg

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå brukt Ripped Hardcore i en uke. Merker at jeg har mistet søtsuget, som er topp, men igår ble jeg litt uggen og fikk litt vondt i magen.

Idag derimot ble det helt ille. Fikk ekstreme magesmerter, begynte å skjelve og kaldsvettet. Hva er greia? Har hørt om folk som har opplevd dette før av samme produkt..Kommer dette av at jeg er allergisk??

Frister heller ikke å fortsette med Ripped Hardcore, så om noen vil kjøpe 2 bokser er det bare å si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Er uansett ikke noe mirakelmiddel du trenger, er overpriset koffein, chilipulver (caipicin) og grønn te. Like greit med en kopp kaffe og litt krydder på maten for akkurat samme effekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Tok det på tom mage idag ja ;)

Der har du nok forklaringen. Mange reagerer på slikt innhold om det tas på tom mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
men går det greit å ta en pille av Ripped Freak og PWO før trening, eller blir det for mye koffein? :)

Takk for svar!!

Im no doctor, du får prøve å se hvor mye det totalt blir og ta en vurdering. Så er det også litt om hvor mye du tåler, samt generelt koffeininntak igjennom dagen m.m

Jeg har ikke mulighet til å vurdere dette, så mitt beste svar blir "prøv deg fram" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D

Im no doctor, du får prøve å se hvor mye det totalt blir og ta en vurdering. Så er det også litt om hvor mye du tåler, samt generelt koffeininntak igjennom dagen m.m

Jeg har ikke mulighet til å vurdere dette, så mitt beste svar blir "prøv deg fram" :)

Den er grei sjef! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Har testet det samme rett etter måltid med en kompis, begge fikk en rimlig shitty treningsøkt grunnet magesmerter. Ser for meg at chili/pepperet de har i har noe med saken å gjøre. Er den eneste ingrediensen vi ikke har brukt før. Når det er sagt er pillene ubrukelige forutenom koffeinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Typen bruker disse pillene og jeg har prøvd de et par ganger med han, men blir utrolig dårlig i magen selv. Kjennes ut som magesekken brenner opp.. Jeg tok de på tom mage, men tok de engang etter frokost og ble fortsatt like dårlig da. Typen blir dårlig noen ganger, men om han trener rett etter han har tatt en pille så går det som oftest fint. Drittpiller, haha, gjør så vondt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Gikk for Ripped Hardcore denne gangen, etter tidligere greie resultater om Ripped Freak tenkte jeg at det var mulig å prøve noe nytt. Da jeg bestilte dem var de på tilbud (2 for 1), og hadde fått mye god omtale. Da jeg gikk på Ripped Freak tok jeg dem på tom mage før morgenøktene, og kjente ingenting annet enn var mer våken og fokusert på hva jeg holdt på meg tidlig på morgenkvisten.

Mitt førsteinntrykk av Ripped Hardcore er dårlig, av en eller annen grunn kan jeg ikke ta disse på tom mage før en morgenøkt pga enorme magesmerter, svetting og rett og slett skjelving. Etter ca 30 minutter i smerter, gir det seg etter en tur på do og 5 minutter på sofaen. Hvorfor river det å sliter så vanvittig på magen i så og si alltid like lang tid, når Ripped Freak aldri gjorde samme mot kroppen. Dette virker for meg veldig merkelig. Trodde jeg skulle tåle RC når RF ikke var noe problem.

Og nå gruer jeg meg for å ta dem før et stort måltid, iom at jeg er usikker på om det hjelper. En kompis av meg tok dem i går på mett mage, før et mellommåltid og fikk samme behandlingen av pillen. Smerter -> svetting -> toalettbesøk-> 5-10 min på sofaen -> frisk som en fisk igjen, og mer våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...