Martin-Andrè Lombardi Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg veier 73 kg og er 1.70 høy og jeg trenger hjelp med å legge opp en matplan for og kunne utføre PSMF. Jeg ønsker hovedsakelig bare å miste fett for å kunne rippe og håper noen er så snill og kan hjelpe meg litt med dette her Håper jeg får hjelp og takk på forhånd !! : ) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21868-psmf-dietten-trenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ved den vekten der, så vil du nok ikke få så alt for mange anbefalinger om PSMF, da den strengt tatt er intendert mot de som lider av kraftig overvekt. Men så lenge du ikke har noen plan om å følge dette over tid, så ser jeg ikke de helt store problemene med en til to uker PSMF (resultatene vil jo nødvendigvis ikke være ekstreme på så kort tid) Hva med matplanen er det du trenger hjelp med? (forresten, jeg har prøvd PSMF selv, bare for å se hvordan jeg responderte på det. Jeg vil virkelig ikke anbefale det for oss som ikke er kraftig overvektige, da jeg selv følte at jeg hadde bortimot null ekstra energi og blei så slapp at jeg ikke engang greide å gå ordentlig i trapper uten å måtte ta pauser. Blir selvfølgelig veldig individuelt hvordan man responderer, men å utsette seg for noe så ekstremt bare for å få marginale resultater på kort tid... tja. Vel...) melis1988 og Sondre Aalbotsjord 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21868-psmf-dietten-trenger-hjelp/#findComment-789794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin-Andrè Lombardi Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Ved den vekten der, så vil du nok ikke få så alt for mange anbefalinger om PSMF, da den strengt tatt er intendert mot de som lider av kraftig overvekt. Men så lenge du ikke har noen plan om å følge dette over tid, så ser jeg ikke de helt store problemene med en til to uker PSMF (resultatene vil jo nødvendigvis ikke være ekstreme på så kort tid) Hva med matplanen er det du trenger hjelp med? (forresten, jeg har prøvd PSMF selv, bare for å se hvordan jeg responderte på det. Jeg vil virkelig ikke anbefale det for oss som ikke er kraftig overvektige, da jeg selv følte at jeg hadde bortimot null ekstra energi og blei så slapp at jeg ikke engang greide å gå ordentlig i trapper uten å måtte ta pauser. Blir selvfølgelig veldig individuelt hvordan man responderer, men å utsette seg for noe så ekstremt bare for å få marginale resultater på kort tid... tja. Vel...) vet ikke om det fungerer , vet om mange som har mistet mye energi men og mange som har enda hatt energi. jeg ønsker å få ett kosthold som gjør at jeg kan rippe ned på kort tid, og bare få bort mage fettet og kropps fettet. har du noen råd til hvordan jeg da kan få dette bort ? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21868-psmf-dietten-trenger-hjelp/#findComment-789798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Altså, hvis du vil rippe ned på kort tid... så er det så enkelt at du har et stort underskudd... Ikke det sunneste på noen måte, og jævlig kjedelig å ha gjennom sommeren når man aller helst vil slappe av. Men 1 kg fett kan dekke omtrent 70kcal om dagen, så hvis du veit hvor mye fett du har på kroppen, og hvor mye du forbrenner iløpet av en dag, så veit du hvor lavt du strengt tatt kan gå uten at det tærer på muskelmassen. Men ellers så er det mange som har positive erfaringer med å ligge lavt på karbohydratene, da disse ofte kan gjøre en litt "bloated". Er en quick fix som ikke er veldig drastisk. Bortsett fra det, så må jeg nesten nevne at du ikke kan punktforbrenne Du går på underskudd, og kroppen forbrenner fett... og så er det lettere tilfeldig hvor det forbrennes mest/først. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21868-psmf-dietten-trenger-hjelp/#findComment-789841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.