Gå til innhold

Armer henger etter resten av kroppen.


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Hei, hei. Lang fyr med laaange armer her. :D

Har de siste månedene lagt merke til at armene omtrent er uforandret, eller er uforandret.

Brystet har kommet seg veldig. Det samme har skuldre. Og rygg. Og lår. Og rumpe.

Men de lange armene mine er bare tynne og jævlige. Jeg er 1.91 høy, og har 2 meter vingespenn.

Noen andre lange folk som har vært som meg, tynn å jævlig, men klart å bli "SWOLE" også på armer?

Isåfall, hvordan fikk dere det til? Noen supertriks? Vil ha svar fra natural folk only. Har ingen planer om å trøkke i meg superhavregryn. :)

(Jeg har generelt bra peiling, men vil høre hvordan andre gikk fram. Hva som funket for dem.)

Jeg har 38.2 eller noe nå i omkrets, kald. Det er aaaalt for lite. Mista mye størrelse når jeg mista mye fett. Var rundt 40 for et års tid siden. Men da hadde jeg mer isolasjon på kroppen og. :p

Målet er å runde 41 på samme fett%, så jeg kan tillate meg selv å gå i sleeveless. Før det er det uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjører armer hver 4 dag, sånn ca. Da blir den ene økta med 3 øvelser på biceps, 8-12 rep. og 4 øvelser på triceps 8-12 rep. 3 Set på alt. Neste arm økt blir det nye øvelser, men da kun 2 øvelser på biceps, 5-8 rep, og 3 øvelser på triceps, 5-8 rep. 2 set på hver øvelse denna dagen. Legger også inn drop set innimellom får å "skvise" ut det siste. Erfaringsmessig så er armer noe man virkelig må finne sin måte å kjøre på. Noen er sykt sterke, men får ikke volum, jeg har da anbefalt å faktisk halvere antall kg til kjører, og i stedet fokusere mere på "trøkket" i armene, dette har hjulpet mange av de jeg har hjulpet. Så varier øvelser, set, og rep. Kjør en øvelse ekstra på triceps da denne er større en biceps, og IKKE tenk på antall kg du løfter, tenk på kontakten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

195 høy, 206 fra fingertupp til fingertupp. Har ikke noe bedre svar å gi deg enn at du ikke vil oppleve større armer før du enten overfokuserer på armer, slik mange uproposjonale folk gjør, eller til du har løft i baseøvelsene som tilsier at du har generelt stor fysikk.

For min del er jeg fornøyd med armene, for de står i stil til resten av kroppen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armene står kanskje i stil til kroppen. Lang og slank. :p Men jeg vil ha litt mer imponerende armer.

Problemet mitt er f.eks t skjorter. Jeg må jo bruke xl xxl og xxxl i de fleste klær, rett og slett for å få de lange nok, og da er det lite som blir tight over armer etc.Typisk, så er t skjorteermene nede på det tynneste partiet av armene. Det ser ikke ut som jeg løfter i det hele tatt før jeg får på meg noe som er tightere og kortere.

Kankskje jeg skal gi armene mer oppmerksomhet da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...