Gå til innhold

Program med fokus på mage og rumpe


GreenTea

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter ett nytt styrkeprogram, men finner ikke noe som passer meg. Så jeg lurte på om dere her på forumet kunne hjelpe meg å sette opp ett program? :)

Er på utkikk etter et fulkroppsprogram, men ønsker å ha mest fokus på mage og rumpe. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel veldig ann på hva du har lyst til å gjøre (n) Mark, bøy, press, dips, chins/pullups så har du jo det meste dekket. Bridge, thrust, windmill, sideplank,plank, kneeling squat, twist, "hjulet", og egentlig alle stående øvelser, spesiellt de som trener en side av kroppen om gangen er meget effektiv for mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nybegynner, med ønske om å forbedre bein, rumpe og rygg, samt bli sterkere i hele kroppen.

Jeg trener flest baseøvelser. Planen er å trene styrke 3 ganger i uken, fram til kickboxingsesongen starter, og deretter gå over til 2 ganger i uken. Kjører samme program hver økt.

Øvelsene jeg kjører er:

Knebøy

Markløft

Benkpress

Bulgarsk utfall

Hip thrust

Pull ups

Jeg ønsket å starte med et enkelt program, og ønsket i begynnelsen å kjøre samme øvelser hver trening, derfor har jeg valgt disse øvelsene. Etterhvert kommer jeg kanskje til å gå over på et annet program. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...