Gå til innhold

1mnd program


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg skal til tyrkia om ca 1 mnd 4 uker og har lyst å miste mye fett og se litt bedre ut. Eg lurte på om noen vil sette opp et program som funker i ca mnd tid? Vil se bra ut vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En måned er nok for lite tid, avhengig av hva slags utgangspunkt du har.

Om du legger deg på 500kcal under vedlikehold og trener tung styrke vil du nok få litt resultater, men ikke forvent deg mirakler. Dette skulle du ha tenkt på for et halvt år siden, eller enda bedre, starta i fjor sommer! (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned er nok for lite tid, avhengig av hva slags utgangspunkt du har.

Om du legger deg på 500kcal under vedlikehold og trener tung styrke vil du nok få litt resultater, men ikke forvent deg mirakler. Dette skulle du ha tenkt på for et halvt år siden, eller enda bedre, starta i fjor sommer! :)

fikk vite det i går, har trent i ca 2 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det skal jo være mulig å droppe en 5-10 kilo på en 4 uker uten å ta livet av seg. Hvilken måte en velger å gjøre dette på er jo sef opp til kvar enkel og hvor mye fett, muskler osv en har på skrotten. Kutte karbo, legge til en time med lavintensitets kardio om dagen og mye vann for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men liker ikke knebøy pga kneet kan eg da ta beinpress? og ikke er eg glad i merkløft

Hva er problemet med knærne dine i forhold til knebøy?

Selv brukte jeg dårlige knær som unnskyldning i 10 år for å ikke trene knebøy. Det ble 10 år med svært dårlige resultater. Etter jeg begynte med knebøy har jeg ikke slitt med dårlige knær lengre.

Det mange gjør feil på knebøy er å lesse på alt for mye vekt i starten og ta kvartbøy. Da er man nesten garantert å få problemer med knærne. Starter man på en lavere vekt og går dypere (parallell) så vil man styrke musklene rundt knærne mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den følelsen får de knekker i leddene, den ubehagelige følelsen. min er verre og er midt i kneet når eg bøyer det med vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den følelsen får de knekker i leddene, den ubehagelige følelsen. min er verre og er midt i kneet når eg bøyer det med vekt på.

Knekker litt i mine knær også under oppvarming. Ville fått det undersøkt om du har en faktisk skade/disfunksjon eller om det bare er pga manglende styrke i støttemuskulatur. Veldig ofte er det sistnevnte som er problemet gjerne i kombinasjon med litt for dårlig bevegelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...