Gå til innhold

Forskningsprosjekt om dopingbruk på Norges Idrettshøgskole

Forskeren

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i disse dager med et forskningsprosjekt for Norges Idrettshøgskole som omhandler bruk av muskelbyggende dopingmidler utenfor organisert idrett i Norge. Dersom du noengang har benyttet deg av en eller annen form for muskelbyggende medikament og ikke er tilknyttet den organiserte idretten, er du aktuell for stuidet. Dersom du er villig til å delta på et intervju, kan jeg garantere 100% annonymitet og alle data vil kun benyttes i forskningssammenheng og derfor kun taes vare på i en begrenset tidsperiode. Som deltager i et forskningsprosjekt kan du når som helst trekke din deltagelse og avbryte samarbeidet, uten at dette vil ha noen konsekvens for deg som deltager.

Datainnsamlingen vil finne sted rett over sommeren og er ikke mer krevende enn et intervju. Intervjuet kan gjennomføres ved personlig oppmøte eller over telefon.

Dersom du har spørsmål til prosjektet eller ønsker å delta sendes alle henvendelser til: [email protected].

På forhånd vil jeg takke for alle bidrag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...