Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på om noen har noen tips utenom det vanlige når det gjelder bhb.

Har hatt det i 2 år nå selv om jeg har trappet ned og tatt pauser regelmessig fra belastende trening, byttet sko hvert år, brukt leg compressions og hatt endel behandling som akupunktur, laserbehandling og trykkbølgebehandling uten å bli kvitt det. Noen som har erfaring med det? Noe å anbefale kanskje? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Bruk søkefeltet oppe til høyre.

Hvis du ikke finner noen tråder om dette, kan jeg finne de i morgen. (Er på mobilen nå)

Men jeg har skrevet noen lange svar tidligere, da dette er noe jeg har slitt med før.

Skrevet
  "Citius skrev:
Bruk søkefeltet oppe til høyre.

Hvis du ikke finner noen tråder om dette, kan jeg finne de i morgen. (Er på mobilen nå)

Men jeg har skrevet noen lange svar tidligere, da dette er noe jeg har slitt med før.

Takker :D

Skrevet

Sett bort fra at man har prøvd alt annet så kan du operere..Men burde jo egentlig være siste utvei, slik at man har luket ut hva som har forårsaka det og at det ikke bare vips kommer tilbake.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...