Gå til innhold

Plyosize - Not really diggin' it, yet!


SteffenAJensen

Anbefalte innlegg

Hei,

Har tidligere prøvd ut programmene: 5x5, PHAT, RYP og mange andre hipphapp programmer (hvem har vel ikke et? hehe!)

Men for ikke så lenge siden prøvde jeg ut Plyosize, alternativ 2 som ligger her på fitnessbloggen.

  • Dag 1: Plyostrength fullkropp
  • Dag 2: Plyosize rygg
  • Dag 3: Plyosize bryst/triceps
  • Dag 4: Plyosize bein
  • Dag 5: Plyosize skuldre/biceps

Føler programmet belaster triceps/skuldre for mye gjennom hele uken, føler at triceps er i bruk hele tiden.

Nå vet jeg ikke hva dere andre har erfart med programmet, selv har jeg høy treningstoleranse og har 2 hviledager i uken på dette programmet. + styrken har ikke på noen måte gått ned pga dette.

Hva er deres erfaringer med programmet? :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv kun gode erfaringer med det. Følte selv ikke at det var noe problem med for mye belastning på skuldre de seks månedene jeg kjørte det. Rygg og bryst responderte meget bra.

Byttet til Wendler etter hvert, men var fordi jeg ikke kunne bruke så lang tid - varierte mellom 60 til 90 min per økt alt etter dagsform - på hver økt lengre og samtidig ville ha mer konvensjonell markløft inn i øktene.

Men alt i alt selv veldig fornøyd og følte som sagt jeg hadde god fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent i 2 år, men snart 1 år dedikert, hvor jeg har trent siden 1. september 2012 da jeg startet på 62kg i kroppsvekt, og er nå 75kg og føler meg topp ellers. Har også alltid 100% fokus på trening, liker ikke å prate og tulle.

Har gått opp fra 50kg 5x5 i knebøy til 120kg 5x5 i knebøy osv!

PHAT har jeg trent i 4 måneder, RYP i 2 måneder, 5x5 i 5 måneder, og noe andre program litt sånn her og der.

Det kan vel være at triceps får kjørt seg litt for mye med tanke på jeg løfter mye på jobb også, men ja.

Skulle ønske jeg kanskje kunne modifisert litt på programmet, er ekstra glad i volumtrening og også å utfordre meg selv styrkemessig i tillegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...