Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, er ganske fersk på forumet. Har prøvd å søke etter headset og øreplugger, uten noe særlig hell. Ønsker øreplugger som tåler litt vann/svette og som ikke faller ut av ørene konstant. Har prøvd å bruke de som følger med mobilen uten særlig hell. Tidligere brukte jeg portapro sitt, men føler det støyer ned alle andre og tar mye plass når man er på reise.

Funnet denne testen :

http://www.dagbladet.no/2011/05/18/tema/helse/teknologi/klikk/hjemmepc/16572953/

Noen som har en av disse de er fornøyd med, eller noen de heller ville kjøpt ?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20988-%C3%B8replugger-til-jogging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Test av øreplugger - Sennheiser PMX 680 Sports - Trim og Trening

Jeg har disse, og meget godt fornøyd! God lyd og sitter fast til ørene uten å være i "veien" eller falle ut. Det er meget gunstig med den lille lydregulatoren du kan feste i skjorta hvor det gjør det lett tilgjengelig å regulere musikken under treningsøkten :)

Eneste som er litt irriterende er når jeg bruker de under styrkeøkter og ligger på benk, for da flyttes hodebøylen (som da er bakhodet) og proppene kommer ut. Men det er en filleting igrunn. Som sagt, meget godt fornøyd. Anbefales!

Annonse

takk for innspill, prøver å importere Jaybird :)

Bra valg=) Tviler du blir skuffa.

Meget god lydkvalitet, masse forskjellige fittings så det nesten garanti for at en passer for øre ditt.

Bra rekkevidde på bluetoothen, bare å legge fra deg tlf i baggen når du trener etc, slipper å ødelegge ledningen!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...