chrissernh Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg har ikke trent styrke på sikkert 1-2 uker nå, har ikke hatt tid pga. jobb, prøver osv osv. Jeg lurer på om jeg mister musklene jeg har, eller mister jeg bare styrke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari0 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det spørs på hvor i restitusjons kurven du er. Hvis du hadde høy mengde trening i ukene før pausen kan du faktisk ha økt i styrke. Kom deg på trening å se hvordan det står til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isadres Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det vet du vel selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chrissernh Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 ok, hadde vært hææærlig å økt i styrke ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.