Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger en liten input på om jeg har tenkt riktig når jeg har satt opp et nytt program for tiden fremover. Jeg vet at bøy og mark er ekstremt bra øvelser, men har litt smårusk i ryggen, så de utgår. Sumo mark kommer sikkert inn etter hvert.

Man:

Benk 3x6 max

Dips 3x15

Pull ups. 3xmax

Roing. 3x10. I en opptreningsfase vil jeg kjøre mange reps for å unngå ryggvondt

Bulgarsk utfall. 3x10 pr bein

Skulderpress. 3x10

Tor:

Benk. 3x10

Triangel push ups. 3xmax

Pull ups. 4x5. Vil endre seg etter hvert som styrke øker

Roing. 3x10

Bulgarsk utfall. 3x6 pr bein Max

Skulderpress. 3x6 Max

Lør:

Skråbenk 3x10

Dips. 3x10 max

Triangel push ups. 3xmax

Pull ups. 3x6. Vil endre seg etter hvert

Roing. 3x10

Spensthopp 1 fots. 3x10 pr fot

Variasjon av skulderpress. 3x10

Så hva tenker folk? Målet er å bli sterkere i hele kroppen, uten at det går utover løpe/sykkelform.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20939-vurdering-av-mitt-fullkroppsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Smårusk i ryggen" .. jaja, nye begreper hver gang for å unngå de to beste øvelsene.

Ellers ville jeg gjerne sett reps/sett/menge .. Kan fort bli mye all den pressinga di, hvis det er tung løfting all over. Selv ville jeg kategorisert lett/medium/tung og ikke startet med samme muskelgruppe hver gang. I tillegg til å jobbe med svakheter på "mediumdager" feks. Et eksempel: Mandag: Tung benk. Onsdag: Benk til kloss/benk m stopp/trege negativer mm.

Synes oppsettet ditt ser helt ok ut. Men hvis styrke ikke er hovedpri og at du sykler en del i tillegg kan det være kurant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...