Gå til innhold

I hvilken fettprosent synes din sixpack? Stem i vei :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, det var bra for nå, kommer det et til! :p Det er med andre ord ikke noe særlig vits å bestille en time hvor treningssenteret foretar en måling må maskin? :(

Dersom det er fri tilgang, så er det bare å gjøre det.

Men må du bestille, dropp det. Det er veldig mange feilmarginer på de maskinene. Og de gjør identiske forberedelser for hver test.

Dersom det er fri tilgang, så er det bare å gjøre det.

Men må du bestille, dropp det. Det er veldig mange feilmarginer på de maskinene. Og de gjør identiske forberedelser for hver test.

Hm, hva mener du de gjør identiske forberedelser for hver test? :(

Sorry. Typo. Jeg mente å skrive at du må gjøre identiske, men hadde en brainfart.

For at du skal få best mulige resultater, så må du gjøre det samme hver gang :p

"De" trenger ikke gjøre noe annet enn å sørge for at maskinen har strøm og at printeren virker.

Siden man likevel er inne på sixpack - er det lettere å ha det som barn?

Da jeg var liten var jeg turner, og ikke spesielt tynn/lav fettprosent sånn som jeg tror - men hadde da en jævlig sixpack fordi? Hadde jeg bare mindre fettprosent enn det ser ut som eller har barn lettere for å få det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...