Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemet er at folk leser det helt feil..

Hele konseptet kan tolkes 2 måter slik jeg ser det.

1. Bokstavelig talt der du tror på universet som noe som gir deg det du ønsker, du ber og forventer at du skal motta.

2. Så har du den måten å være fuckings positive på hele tiden og at det alltid ordner seg, alltid tenke positivt om at penger, kjærlighet etc alt kan bli bedre og vil bli bedre. Positivt tekning, positiv tenking, positiv tenking, positiv tenking!

Hvem er vell ikke mest sjuk? Jo de som konstant klager og sutrer over det. Jeg mener at man må lese mellom linjene og ikke ta det HELT bokstavelig.

Syns det er SYKT vanskelig å gå HELE tiden å tenke positivt og prøve å ønske, fortelle seg om at det er ingenting som heter prøve, kanskje, muligens etc..Det er enten JA eller NEI, det ER, og SKAL bli, spørsmålet er bare når, men du vet det kommer.

Forstå meg rett, du ska ikke slutte jobben og være 100% innstiling på at det er du som stikker av med full pott i vikinglotto sant.

Vanskelig å forklare, men positivitet tiltrekker seg positivitet visa versa. Den syns jeg er viktig å ha med seg og det er sant.

Btw tatt fra boka og dokumentaren The Secret.

Etter hvert som du blir overbevist om hva du kan utrette hvis du er riktig innstilt så forandrer alt seg. Selvtilliten og utstråling skal man ikke skimse av!;)

MEN at du kan sitte å tiltrekke deg penger etc er vell litt drøyt, men at du kan stille inn hjernen og få ett helt annet fokus som gjør at du enklere kommer i kontakt med folk som tilfeldig kan være ett steg på stigen videre tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20818-mindmaster/#findComment-763266
Del på andre sider

Produktet er bullshit. "Subliminal messages" som påvirker din underbevissthet - ren svindel.

Men det som kanskje kan ha en effekt er at om du bruker penger på produktet så vil du være mer motivert til å lykkes. Dette vil derimot ikke ha noen ting å gjøre med de "subliminal messagesene", men heller med at du tror det fungerer.

Videoen er uansett utrolig misvisende, og den refererer til studier som ikke har noe som helst med produktet å gjøre.

Det at visuell stimuli fører til aktivitet i visual cortex er ikke overraskende, og sier ingenting om hvordan man påvirkes av dette. De minimale effektene man har funnet i laboratorieeksperimenter kan ikke videreføres til andre situasjoner uten videre.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20818-mindmaster/#findComment-763294
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...