Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 21år, 160cm høy og veier 67kg. Jeg har trent styrke 3ganger i uken, 4x4intervaller 3 ganger i uken pluss et par kardio økter. Jeg trener a - program med markløft , Skulderpress, pullups bredt grep, Dips, step og B-program med Knebøy, stående roing, Benkpress, nedtrekk smalt grep, Bulgarsk utfall. 4-6 reps, 3serier. Når jeg klarer 6reps 3serier, økes jeg meg 2.5kg og da ar jeg 4reps 3serie, så 5reps 3serier neste trening osv. Jeg spiser ca 1500kcal hver dag, med forholdet 50%protein, 25%karb, 25%fett. Jeg bruker myfitnesspal.com. Problemet er at jeg ikke ser noen endring på vekta, så og si, og det er lenge siden jeg hr sett noen forandring på målebåndet heller.. Jeg begynner å bli hanske fortvilet, og håper noen kan hjelpe meg ved å fortelle hva jeg gjør feil, og hva jeg burde rette på :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20699-hjelp-meg-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som Zain skriver over, burde du spise mer mat. Til og med ikke jeg som er mindre enn deg og på diett spiser mer enn det ;) Prøv å økt inntaket ditt litt og se hvordan kroppen og energien reagerer på det, så blir det nok fart på saker og ting :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...